Ik kan geen match making doen of profclubs.

door Ggfdde3gfffr
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan geen match making doen of profclubs.

★ Novice
Elke keer dat ik online wil spelen word ik overal uit gekikt.
Profclubs kom ik wel in het menu, maar zodra ik een spel zoek word ik er uitgekikt. Terwijl mijn internet helemaal soepel is etc. Wie weet wat te doen?
Bericht 1 van 7 (1.086 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Ggfdde3gfffr 

 

Het hangt er een beetje vanaf welke foutmelding je te zien krijgt. Voor verbindingsproblemen raad ik je in het algemeen aan om toch jouw thuisnetwerk te optimaliseren

 

Mogelijk dat jouw NAT type niet helemaal in orde is of dat er bepaalde poorten worden geblokkeerd. Met de handleiding in het artikel zal je dit op kunnen lossen. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (1.065 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

★ Novice
Geachte heer,

Ik heb dit nu gedaan, maar het werkt nog steeds niet mijn nat type is type 2. Ik vind het raar dat hij het nu nog niet doet. Want hij heeft het altijd zo gedaan?
Bericht 3 van 7 (1.034 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

EA SPORTS FC Team

Welke foutmelding krijg je precies te zien en in welke spelmodus heb je dit probleem?

Jason.png
Bericht 4 van 7 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

★ Novice
Ik krijg geen foutmelding hij vindt gewoon geen potje. Dit heb ik bij elke online optie die er is.
Hij zegt simpel weg no matchmaking found. En bij profclubs gooit hij me er gewoon uit.
Bericht 5 van 7 (1.014 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

EA SPORTS FC Team

Ik weet wel dat er wat problemen zijn met het spelen van bijvoorbeeld online seizoenen, drafts en enkele andere single player functies. Dit is iets dat we vanuit onze kant op moeten lossen door middel van bijvoorbeeld een update.

 

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

 

Jason.png
Bericht 6 van 7 (1.011 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen match making doen of profclubs.

★ Novice
Ja prima alleen ik kan gewoon niet spelen daar baal ik van ik heb het spel niet gekocht om alleen maar alleen te spelen...
Bericht 7 van 7 (1.009 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help