IP adressen inloggegevens

door CASSIS12345
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

IP adressen inloggegevens

★★★ Newbie

Beste EA,

 

Vanochtend wilde ik zoals gewoonlijk inloggen in mijn FIFA 18 fut account. Toen ik was ingelogd (zonder enige problemen) kwam ik erachter dat op het account nog maar 1.350 munten stond in plaatsvan 88.000. Toen ik mijn spelers in mijn club allemaal te zijn verwijderd (de club had een waarde van 3,7 miljoen coins) . Mijn vraag aan u is dan ook kunt u nachecken wat er met mijn account is gebeurt of wie er op mijn account is geweest....

Bericht 1 van 2 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: IP adressen inloggegevens

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Beste @CASSIS12345,

 

Ik help je graag verder om uit te zoeken wat er is gebeurd.

 

Soms worden de coins van jouw account gehaald of wordt jouw club verwijderd voor het overtreden van de regels. Je ontvangt hierover een e-mail op het mail adres dat gelinkt is aan jouw EA account met daarin meer informatie.

 

Heb je deze mail niet ontvangen? Dan is er mogelijk wat anders aan de hand.

 

Het kan zo zijn dat iemand anders jouw account heeft overgenomen en jouw spelers heeft verkocht/jouw coins gestolen heeft. dit kan voorkomen wanneer je bij vrienden speelt en vergeet uit te loggen of geen passcode instelt voor jouw account op de PS4. Een andere mogelijkheid is dat een hacker/phisher jouw accountgegevens heeft gevonden. 

 

Neem in dat geval contact op met onze helpdesk die je kunnen helpen met het beveiligen van jouw account (doe dit zo snel mogelijk) en voor verdere mogelijkheden.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (384 Weergaven)

Alle reacties

Re: IP adressen inloggegevens

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Beste @CASSIS12345,

 

Ik help je graag verder om uit te zoeken wat er is gebeurd.

 

Soms worden de coins van jouw account gehaald of wordt jouw club verwijderd voor het overtreden van de regels. Je ontvangt hierover een e-mail op het mail adres dat gelinkt is aan jouw EA account met daarin meer informatie.

 

Heb je deze mail niet ontvangen? Dan is er mogelijk wat anders aan de hand.

 

Het kan zo zijn dat iemand anders jouw account heeft overgenomen en jouw spelers heeft verkocht/jouw coins gestolen heeft. dit kan voorkomen wanneer je bij vrienden speelt en vergeet uit te loggen of geen passcode instelt voor jouw account op de PS4. Een andere mogelijkheid is dat een hacker/phisher jouw accountgegevens heeft gevonden. 

 

Neem in dat geval contact op met onze helpdesk die je kunnen helpen met het beveiligen van jouw account (doe dit zo snel mogelijk) en voor verdere mogelijkheden.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (385 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help