Re: Hulp Met betalen/reserveren/annuleren

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hulp Met betalen/reserveren/annuleren

★★ Novice

Hallo,

Ik heb ooit geprobeerd een aanbetaling te doen voor het reserveren van de game. Uit eindelijk keek ik op mijn account beheren en zag dat ik de betaling mislukt was.

Dit probleem heb ik ook met FIFA 18, Need For Speed. Mijn probleem is: hij zegt dat de games in bezit zijn op mijn account en het probleem is dat het niet werkt dus ik kan niet op spelen drukken en ik kan niet het spel opnieuw betalen omdat hij aangeeft dat ik het in bezit heb. Ook heb ik gekeken bij bestelling/ betalingen etc. en heb ik geprobeerd om te annuleren maar hij geeft telkens aan: er is een fout opgetreden probeer het later opnieuw .

 

Mijn vraag is weet jij de oplossing want ik wil graag battlefront reseveren zodat ik de beta mee kan spelen maar aangezien origin zegt dat ik hem al heb (wat niet zo is) kan ik het niet kopen en/of betalen.

 

Bericht 1 van 2 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp Met betalen/reserveren/annuleren

EA SPORTS FC Team
 
Ik vind het erg vervelend dat je zoveel problemen hebt met het plaatsen van een bestelling. Bij een pre-order gaat het geld niet direct van jouw rekening af, de status van de betaling en de pre-order is hier te controleren.
 
Als een betaling keer op keer op keer mislukt, kan ik je aanraden om een andere betalingsmethode te gebruiken (als dat mogelijk is). Voor bestellingen die niet te annuleren zijn, kan je contact opnemen met een EA Help Advisor. Ze kunnen daar ook jouw bestelling annuleren.
 
Jason.png
Bericht 2 van 2 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help