Hoe verdien ik het gemakkelijkst munten?

door THI8Z
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoe verdien ik het gemakkelijkst munten?

★★★ Novice

Beste,

 

Ik probeer mijn team al 3 maanden uit te breiden maar de munten komen heel sloom binnen. Is er een tip of trick hoe ik makkelijker aan munten kan komen? Ik zou namelijk heel graag Neymar Jr. en Mbappé halen maar het ziet er naar uit dat ik die 2 pas heb als FIFA 22 zal uitkomen en dan speel ik natuurlijk FIFA 22.

 

 

Mvg Thibaut

origin name: THI8Z

Bericht 1 van 2 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verdien ik het gemakkelijkst munten?

Community Manager (retired)

Hey @THI8Z ,

 

Ik heb helaas niet DE gouden tip voor je maar wie weet helpen de volgende tips jou verder. Wij hier bij EA moeten op dezelfde manier als jullie de munten en spelers verzamelen dus hier een klein lijstje van dingen die ik zelf doe om dit te behalen. Het zijn niet allemaal tips voor munten maar door het behalen van spelers kun je ook voorkomen munten uit te hoeven geven aan bepaalde andere spelers. Het is geen goudmijn maar elk beetje helpt als je echt een bepaalde speler wilt.

 

1. Speel Squad Battles & Speel Rivals

 

Ik weet dat het niet de favoriet is van iedereen dit elke week te doen maar ik probeer elke week minstens genoeg te spelen voor beloningen en dit te combineren met doelstellingen, ook al haal je niet de hoogste rank en speel je niet alle wedstrijden, dan krijg je alsnog een beloning wat samen gaat met wat munten. Vaak kun je dit samen voegen met wat doelstellingen om zo geen dubbel werk te hoeven doen.

 

2. Spaar munten en geef ze niet uit aan packs tijdens het sparen

 

Mocht je al een team hebben waar je blij mee bent en mee vooruit kunt en je zoekt nog maar naar bepaalde spelers kan het beter zijn geen packs te kopen met munten zodat je sowieso jouw favoriete speler zult kunnen kopen. In de plaats daarvan gebruik de Rivals/Squad Battles/Weekend League beloningen en SBC's voor packs en kies de munten in plaats van de packs.

 

3. Speel Weekend League

 

Niet iets waar ik erg goed in ben maar wanneer ik 2000 punten heb schrijf ik mij vaak in en probeer ik minimaal Silver 1/Goud 3 te behalen. Niet alleen telt dit voor Rivals maar ook ongeacht van de rank zal dit je een beloning opleveren als je minstens 5 wedstrijden speelt dat weekend.

 

4. Behaal doelstellingen

 

Er zijn veel doelstellingen met leuke beloningen zoals Icon swap spelers en meer dagelijkse doelstellingen voor het seizoen met beloningen. Door deze te behalen zul je gratis meer packs binnen halen en mogelijk spelers kunnen gebruiken voor leuke SBC's of verhandelbare spelers voor meer munten. Schrijf je ook altijd in voor een team evenement.

 

5. Goed en slim gebruik van de markt

 

Koop voor goedkope prijzen en verkoop voor meer en wacht soms af voor meer of minder munten. Behaal spelers die nu minder waard zijn maar mogelijk later meer zodat je ze voor meer kunt verkopen. Nou is dit aardig lastig maar wat sommigen ook doen is door het volgen van voetbal proberen in te schatten wat de volgende upgrades zijn en welke SBC's mogelijk populair worden en die op te sparen zodat ze erna voor veel verkocht kunnen worden. Nou ben ik hier zelf niet zo goed in maar ik ken spelers en collega's die hier erg goed in zijn.

 

Misschien spreekt het meeste voor zich maar hopelijk helpt het alsnog een beetje!

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help