Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Link De Sims Mobile aan jouw EA, Google Play, Game Center, Facebook of Twitter account om jouw account op te slaan. Als je het spel opnieuw moet installeren of je wilt op een ander apparaat spelen, kan je jouw spel herstellen en verder gaan waar je gebleven was.

 

Wees niet die ene Sim - sla jouw spel op.

 

Waarom? Ik ben blij dat je het vroeg!

 

  • Je kunt op meerdere apparaten spelen. Gebruik jouw tablet thuis voor het grotere scherm en speel op jouw mobiel wanneer je onderweg bent.
  • Heb je een nieuwe tablet/telefoon of ben je de oude verloren? Geen probleem. Je kan jouw vooruitgang met je meenemen.
  • Je kunt jouw vooruitgang herstellen. Er is een kans dat je jouw vooruitgang kwijtraakt wanneer je het apparaat terugzet naar de fabrieksinstellingen, jouw besturingssysteem updatet of de app verwijdert. Wanneer je jouw account gelinkt hebt kan je het spel openen en verdergaan waar je gebleven was.

Wat als ik mijn spel niet wil linken?

 

Als je jouw account niet linkt, speel je als een gast. Dit betekent dat de vooruitgang direct wordt opgeslagen op jouw telefoon.

 

Dit heeft enkele nadelen:

  • Je kan alleen jouw spel spelen op het apparaat waarop je het spel hebt aangemaakt. Heb je een nieuw apparaat? Jou vooruitgang wordt dan niet overgezet. 
  • Je kan jouw vooruitgang verliezen? Hoe? wanneer je het apparaat terugzet naar de fabrieksinstellingen, besturinggsysteem updatet of de app verwijderd kan je jouw vooruitgang permanent kwijtraken.
  • Als je jouw vooruitgang kwijtraakt, is dit nooit meer terug te halen, wij kunnen dit ook niet voor je doen. 

Okay, hoe link ik mijn spel aan een account?

 

Je kan inloggen met Facebook Twitter, Game Center/Google Play of met jouw EA account.

 

Android

Spoiler
1. Druk op het pijltje aan de rechterzijde van het scherm
2. Druk op het tandwieltje voor de Instellingen.
3. Als je het bericht ziet "Log in met jouw Google Play om op andere apparaten te spelen en jouw achievements te bekijken", druk dan op de Verbinden knop.
- Als je dit niet ziet, gefeliciteerd! Je bent al verbonden.

iOS

Spoiler
Zorg ervoor dat je ingelogd bent in Game Center.
1. Ga naar de instellingen van jouw telefoon of tablet.
2. Vind en klik op Game Center
3. Druk op Inloggen en voer jouw Apple ID en wachtwoord in.
- Als je al verbonden bent, ben je klaar om jouw spel te verbinden.

Verbind jouw spel aan Game Center
Wanneer je ingelogd bent in Game Center op jouw apparaat, zal het spel automatisch verbinden. Je kunt de instellingen controleren om hier zeker van de zijn.
1. Druk op het pijltje aan de rechterzijde van het scherm
2. Druk op het tandwieltje voor de Instellingen.
3. Als je het bericht ziet "Log in met jouw Game Center om op andere apparaten te spelen", druk dan op de Verbinden knop.
- Als je dit niet ziet, gefeliciteerd! Je bent al verbonden.

EA Account, Facebook en Twitter

Spoiler
1. Druk op het pijltje aan de rechterzijde van het scherm
2. Druk op het tandwieltje voor de Instellingen.
3. Druk op de EA Account, Facebook of Twitter Verbinden knop. 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd of op een nieuw apparaat, maar hij vraagt om een een Sim aan te maken. 

 

Maak je geen zorgen, er wordt gevraagd of je verder wilt gaan met een nieuw spel en de oude vooruitgang wilt verwijderen of om jouw oude vooruitgang te downloaden wanneer je inlogt op een account dat een eerdere vooruitgang heeft. Wanneer je standaard ingelogd bent (Google Play of Game Center), maak dan eerst de Sim aan aangezien je de vraag te zien krijgt wanneer jouw Sim in het nieuwe huis arriveert. 

 

 

Wees voorzichtig met welke vooruitgang je wilt behouden, je wilt niet de verkeerde vooruitgang verwijderen. 

Jason.png
Bericht 1 van 9 (2.125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

★★ Novice
Heey!! Ik heb me nog niet verbonden, maar zie dit ook niet, wat nu?
Bericht 2 van 9 (2.117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

EA SPORTS FC Team

Heey @JADT7N4!!

 

Bij de instellingen van De Sims Mobile klik je rechts op het pijltje en vervolgens op het tandwieltje. 

 

Dan krijg je als het goed is dit scherm te zien:

 

28951521_10156382036424883_8360660510365974528_o.jpg

 

Daar krijg je de optie om jouw account te linken. Als je dit niet zien kan het zo zijn dat je gebruik maakt van een minderjarig account en dat je het account niet kunt linken. 

Jason.png
Bericht 3 van 9 (2.115 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

★★ Novice
Ahhh, ik denk dta ik de verkeerde leeftijd heb ingevoerd, en nu?
Bericht 4 van 9 (2.112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

EA SPORTS FC Team

Dan kan je alleen doorspelen als gast gebruiker, als je het spel updatet of verwijdert raak je jouw vooruitgang kwijt.

 

Een andere oplossing is om het spel te verwijderen en opnieuw te installeren, je verliest al jouw vooruitgang en je moet overnieuw beginnen maar je kunt dan wel de juiste leeftijd invullen en jouw spel zo koppelen aan jouw account. Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 9 (2.106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

★★ Novice
Dus het is geen mogelijk om het achteraf te doen?
Bericht 6 van 9 (2.100 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

EA SPORTS FC Team

Dat klopt, het kan alleen vanaf het begin.

 

We kunnen minderjarigen natuurlijk niet de toegang geven tot de online functies. 

Jason.png
Bericht 7 van 9 (2.095 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

★★★ Newbie
Hoi!!
Toen ik mijn spel aan het spelen was viel mijn telefoon uit en nadat ik het weer aan had gezet moest ik een nieuw poppetje maken.
En bij mij wordt er niet gevraagd of ik mijn oude vooruitgang wil of deze, zoals jij het zei.
Wat moet ik doen?
Bericht 8 van 9 (2.017 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe sla je jouw vooruitgang in De Sims Mobile op

EA SPORTS FC Team

Soms krijg je deze optie pas te zien wanneer je de Sim hebt aangemaakt en arriveert in het nieuwe huis. 

Jason.png
Bericht 9 van 9 (2.010 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help