Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Gratis werelden verdwenen sims4

door aninouk
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Gratis werelden verdwenen sims4

★ Novice

Als ik mijn spel en wereld open ben ik Newcrest, Oasis Springs en Willow Creek kwijt. Ik heb net mijn spel geupdated en daarna zijn ze ineens verdwenen in al mijn spellen.

Dit is heel vervelend want ik heb wel paketten gekocht, maar ik speel ook veel in die andere werelden en ik kan nu ook niet meer met die families spelen die daarin woonden.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben over mijn probleem en dat jullie het zsm kunnen oplossen want ik vind het wel heel leuk om te spelen.

Bericht 1 van 4 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Gratis werelden verdwenen sims4

★★ Apprentice

Gebruik je mods en zijn die geupdate? Repareer je game en/of reset je hele sims 4 folder. Voordat je reset moet je een backup maken van je saves, tray folder, mods folder en evt , screenshots. Delete je sims 4 folder en start je spel opnieuw. Kijk of je het probleem dan nog hebt. Is het probleem opgelost dan kan het zijn dat 1 van je saves corrupt is of dat er een conflict is met een out of date mod. 

Bericht 2 van 4 (206 Weergaven)
Highlighted

[ Bewerkt ]
★ Novice

@brigitta1710Ik gebruik geen mods, maar thanks voor de tip, ik ga het meteen proberen als ik thuis ben!

Bericht 3 van 4 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★ Pro
Hernoem De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\", @aninouk. Dit zal een stuk makkelijker gaan.
Vergeet niet er na ook de cache van de Origin cliënt leeg te maken en De Sims 4 te repareren via de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op De Sims 4 en de optie "Repareren" kiezen".

Helpartikel over het leegmaken van de cache van de Origin cliënt:
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help