Geld uitgeven voor niets’

door driespa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geld uitgeven voor niets’

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
Ik heb laatst mijn kerstgeld uitgegeven aan fifa dit was een 100 euro. Het beste wat ik kreeg uit 50k packs was icardi. Dat is 6k! Doe er iets aan EA dit was de grootste vergissing van mijn leven!
Bericht 1 van 3 (608 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Geld uitgeven voor niets’

EA SPORTS FC Team

Hey @driespa,

 

Ik vind het erg jammer dat je niet uit de packs hebt gekregen dat je wilde hebben.

 

Wat je uit de pakketjes haalt in FIFA is willekeurig. Er zijn geen garanties dat je hoge spelers uit een pack haalt. In het vervolg kan je ook packs openen door coins te verdienen door middel van de transfermarkt, squad building challenges, squad battles, weekend league etc.

 

Er zijn een hele hoop mogelijkheden om packs en coins te krijgen zonder geld uit te geven aan FIFA punten.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (648 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geld uitgeven voor niets’

EA SPORTS FC Team

Hey @driespa,

 

Ik vind het erg jammer dat je niet uit de packs hebt gekregen dat je wilde hebben.

 

Wat je uit de pakketjes haalt in FIFA is willekeurig. Er zijn geen garanties dat je hoge spelers uit een pack haalt. In het vervolg kan je ook packs openen door coins te verdienen door middel van de transfermarkt, squad building challenges, squad battles, weekend league etc.

 

Er zijn een hele hoop mogelijkheden om packs en coins te krijgen zonder geld uit te geven aan FIFA punten.

Jason.png
Bericht 2 van 3 (649 Weergaven)

Re: Geld uitgeven voor niets’

★★★ Newbie
het is een geldspel, als je online speeld tegen 85 plus teams kan deze persoon bijna nooit voetballen, hoe heeft deze zijn coins verdient ???💰💰💰💰zo dus... hoe meer geld je in het spel steekt hoe beter je plots ofline sqaud batle speelt!!!!! het is een schande dat je moet gokken online packs zou je moetten verdien!!! stop met geld in het spel ea en het spel wordt leuker...
Bericht 3 van 3 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help