Gehackt account

door essens98
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gehackt account

★ Novice

Mijn fifa account is gehackt en er is meer dan 1.2 miljoen weggehaald. Hoe kan ik dit terug krijgen en wordt er nog gereageerd want ik krijg maar geen reactie van iemand bij ea en ze zijn nergens op te bereiken

Bericht 1 van 3 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gehackt account

EA SPORTS FC Team

Hallo @essens98,

 

We nemen hacked accounts enorm serieus dus we zullen ons best doen om je hierbij te helpen!

 

Ik bedoel, 1.2 miljoen coins is enorm veel en als iemand anders dit heeft gedaan, dan gaan we eens kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. 

 

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze helpdesk. Helaas kan ik je hier niet via het forum mee helpen aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat, wij jouw account eerst moeten verifieren en we niet jouw accountgegevens publiekelijk kunnen delen. 

 

Onze helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Om een chat in het Engels te beginnen stel je de regio op Help EA in op United States, vanuit daar vul je alle gegevens juist in en kies aan het einde de functie om een chat te beginnen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (310 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gehackt account

EA SPORTS FC Team

Hallo @essens98,

 

We nemen hacked accounts enorm serieus dus we zullen ons best doen om je hierbij te helpen!

 

Ik bedoel, 1.2 miljoen coins is enorm veel en als iemand anders dit heeft gedaan, dan gaan we eens kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. 

 

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze helpdesk. Helaas kan ik je hier niet via het forum mee helpen aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat, wij jouw account eerst moeten verifieren en we niet jouw accountgegevens publiekelijk kunnen delen. 

 

Onze helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Om een chat in het Engels te beginnen stel je de regio op Help EA in op United States, vanuit daar vul je alle gegevens juist in en kies aan het einde de functie om een chat te beginnen. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (311 Weergaven)

Re: Gehackt account

★ Novice

Dan zal ik dat gaan doen en hoop ik het terug te krijgen.

 

alvast bedankt voor de hulp

Bericht 3 van 3 (267 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help