Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

door pepijnjones
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

★★★ Newbie

Ik heb geen toegang op de transfermarkt van de web app van FIFA 20 en ik heb me gewoon aan de regels gehouden het enige wat ik heb gedaan is packs geopend die ik had en 2 sbc's gedaan zouden jullie dat kunnen fixen want ik zou graag op de transfermarkt willen om te handelen

Bericht 1 van 31 (7.807 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@pepijnjones Iedereen wilt direct toegang hebben tot de transfermarkt, maar niet iedereen krijgt toegang.

Als je geen toegang hebt, dan moet je dit afwachten totdat je FIFA 20 kunt spelen om zo de transfermarkt vrij te spelen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 31 (7.740 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@pepijnjones Iedereen wilt direct toegang hebben tot de transfermarkt, maar niet iedereen krijgt toegang.

Als je geen toegang hebt, dan moet je dit afwachten totdat je FIFA 20 kunt spelen om zo de transfermarkt vrij te spelen.

Jason.png
Bericht 2 van 31 (7.741 Weergaven)

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

★★★ Newbie
@EA_Jason dankjewel voor je reactie wel heel erg jammer dat ik de transfermarkt niet heb
Bericht 3 van 31 (7.732 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

★ Novice

Beste 

Ik heb fifa al gespeeld FUT opgestard en gespeeld netjes aan de regels gehouden maar heb nog geen toegang tot de transfermarkt op de app hoe lang zal dit nog duren?

Mvg 

Bericht 4 van 31 (7.647 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

EA SPORTS FC Team
@arnaudFCbrugges Daar heb ik geen informatie over, het is een kwestie van blijven spelen in FUT.

Speel verschillende speltypes en speel de wedstrijden volledig uit Standard smile
Jason.png
Bericht 5 van 31 (7.573 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

★★★ Newbie

Vandaag meer dan 4 uur gespeeld en nog niks

Bericht 6 van 31 (7.410 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

EA SPORTS FC Team
@gangsterboy_1991 Door blijven spelen is het enige advies dat ik je kan geven.
Jason.png
Bericht 7 van 31 (7.388 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

★ Novice

Ik kan ook niet op de transfermarkt en heb al meer als 300 potjes gespeeld. Er staat: je account heeft nog niet de toegang verdiend op webapp of zoiets. Vervolgens staat er blijf fut 20 spelen om toegang te krijgen tot de transfermarkt. Dit staat er al sinds het begin van Fifa.

Op de ps4 ben ik transferbanned ivm coins overzetten, maar hier kan ik niks aan doen, een vriend wilde mij verassen en had 70k naar mij overgemaakt. Ik had erg veel gespeeld en achteraf voor niks, kunnen jullie dit misschien alsnog fixen en voor mij de transfermarkt open zetten? Of een van de 2 (companion of ps4). Ik weet zelf ook dat ik geen coins mag overzetten en daarom zou ik dat ook nooit doen. Groetjes Stijn (gutgaxter) 

Bericht 8 van 31 (7.174 Weergaven)

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

EA SPORTS FC Team
Okay maar je moet zelf ook acties uitvoeren om die 70k te krijgen die tegen de regels zijn. Het is niet zo dat hij zelf ff 70k kan overzetten zonder dat jij wat doet of dat accountgegevens worden gedeeld.

Maar goed, je weet zeker dat je op het juiste account zit?
Jason.png
Bericht 9 van 31 (7.158 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen toegang transfermarkt web app FIFA 20

[ Bewerkt ]
★ Novice

@EA_JasonMijn vriend heeft mijn account op zijn Playstation en wilde mij verassen door wat geld over te zetten, hij packte namelijk Sterling. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn transfermarkt weer open gaat? Ik weet dat je geen coins mag over zetten. Ja, ik weet zeker dat ik op het goed account zit. Ik heb namelijk nog wel het team, (met aubameyang en Reus). Ik hoop dat het opgelost kan worden

Bericht 10 van 31 (7.153 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help