Gebanned op FIFA - Wat nu?

door dinand-053
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geband

★★★★★ Expert
Zie de link naar het helpartikel hiervoor in mijn eerdere gegeven reactie, @rickleeuwarden. Het zal niet vanzelf gaan. Webformulier zo goed mogelijk invullen.
Daarna zul je geduldig moeten afwachten, totdat de betreffende afdeling contact gaat opnemen met jou en momenteel hebben zij het drukker dan gebruikelijk. Onnodig meerdere verzoeken indienen, zal dit niet versnellen en zullen gesloten worden.

Groetjes.
Bericht 81 van 293 (820 Weergaven)
0 Kudos

Geband van de transfermarkt

★ Novice

Hallo ea ik ben onterecht geband van de transfermarkt doordat ik samen met mijn broer op een account wou spelen en hij had al een beginners team en toen zette ik coins over en werd ik geband ik vind dit een onterechte ban want nergens in de regels staat dat dat niet mag. zou u ook mijn account kunnen unbannen zodat wij weer ultimate team kunnen doen zoals wij willen met een transfermarkt die het doet en mijn team weer kunnen veranderen zoals ik dat wil.

Bericht 82 van 293 (823 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geband

★★★ Apprentice
@RealSimmor0
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met Lloris gekocht voor 4000 coins & verkocht voor beetje meer dan 30000 en nu krijg ik dit bericht ..
Hallo,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met betrekking tot de maatregelen die werden genomen op je account.

We hebben je bericht ontvangen en hebben een volledig onderzoek afgerond op je account. Nadat we jouw case hebben onderzocht, zijn we tot de conclusie gekomen dat we de correcte actie hebben ondernomen in overeenstemming met EA beleid en procedures.

Wat dit betekent

We hebben bevestigd dat je account in aanmerking is gekomen met FUT Coin Distributie. Het distribueren van munten is tegen onze regels. Daarom zullen we de beperkingen niet van je FIFA account halen.

Je bent in overtreding van ons regels (https://www.ea.com/terms-of-service#section6) als je:
• Betrokken bent bij distributie van munten
• Munten koopt
• Munten verkoopt

Nog vragen?

• Lees hoe je volgens de regels kunt spelen op: https://www.easports.com/fifa-rules
• Je kunt ook de volledige gebruikersovereenkomst doornemen, dit is waar je mee akkoord gaat als je een EA game speelt of EA dienst gebruikt: http://terms.ea.com

Bedankt,

EA Terms of Service
Bericht 83 van 293 (798 Weergaven)
0 Kudos

Re: Verbannen van de transfermarkt

★★★★ Apprentice

bla bla bla . en altijd datzelfde liedje . moet ik nu denken dat er hier heel veel spelers van belgie zijn ?. want waarom zou je coins overzetten ,,,, als je nu 1 maal fifa punten kunt kopen . zie het er het nut niet van in eigenlijk . maar ja wie ben ik om dit juist voor te hebben. hehe

Bericht 84 van 293 (853 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Mijn transfermarkt is geblokkeert.. heb het spel net 1 dag. Hoe kan ik het weer laten deblokkeren?

Bericht 85 van 293 (853 Weergaven)
0 Kudos

Mijn transfermarkt is geblokkeert?

★★★ Newbie

Mijn transfermearkt op fut 21 isgeblokkeert ? Hoe kan ik het laten herstellen ? Heb het spel namelijk 1 fk dag

Bericht 86 van 293 (869 Weergaven)
0 Kudos

Gebanned

★★★ Newbie

Beste EA,

ik werd namelijk dezemorgen wakker met een mail van jullie dat jullie mijn account gebanned hebben vanwege mijn FUT naam: She was Only XI dit is toch raar dat ik niet wist dat dit niet mocht?? 
graag ontvang ik een antwoord.

jelle

Bericht 87 van 293 (809 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op FIFA - Wat nu?

★★★ Newbie
@dinand-053 Ik ben ook op de transfer gebanned
Bericht 88 van 293 (894 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geband

★★★★ Apprentice

ooooh toch zo erg he . ga straks wat munten overschrijven bij iemand die het niet weet . wat gaat die blij worden 

Spoiler
Spoiler
Devil
Bericht 89 van 293 (791 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned

★★★★ Apprentice

je kan het vergeten . je bent een bedrieger . haha

Bericht 90 van 293 (802 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help