Gebanned op FIFA - Wat nu?

door dinand-053
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Transfermarkt ban

EA SPORTS FC Team

Hey @Elmo_Song10,

 

Wil je het een beetje netjes houden? Ik bedoel je kent de persoonlijke situatie niet en het is nergens voor nodig om zo tekeer te gaan tegen iemand. 

Jason.png
Bericht 51 van 293 (1.018 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

★★★★ Novice
@EA_Jason Jason kan ik nog geunbanned worden want ik ben serieus benaderd voor niks ik heb niks gedaan wtf
Bericht 52 van 293 (1.019 Weergaven)
0 Kudos

Gebanned

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hierbij wil ik aangeven dat ik mijn ban weg wil. Ik heb een fout gemaakt dat ik heb in gezien het was dom en stom. Ik weet dat ik het niet weer moet doen dus ik hoop dat ik bij dit bericht jullie heb overtuigd om me te unbannen. Uiteraard vind ik het jammer dat ik nu helemaal geen fut meer kan spelen, dus hoop dat jullie mij een nieuwe en laatste kans kunnen geven.

PlayStation naam: briannr7

Bericht 53 van 293 (995 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban

★★★★★ Expert
@Kian-vvh, @Timpiestolk15, @KingAlves1102, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Nadat je het verzoek hebt ingediend, zul je moeten afwachten op een reactie van het betreffende team of afdeling.
Er zal rekening meehouden dat door meedere speler hiermee zitten, kan het langer duren dan gebruikelijk.
Kijk ook of je een e-mail bericht hebt ontvangen, waarin staat waarom en met wat. Deze kunnen ook in de mappen voor ongewenste e-mail zijn terechtgekomen.

Als ouder of verzorger weet je beter hoe het kind kan gaan reageren, @DavyTheBeast0492. Misschien in vervolg eerst bij jullie zoiets te melden, dan bij het "vriendje", al zal die het mischien goed heeft bedoeld.

Dit is geen helpdesk, maar een forum.

Groetjes.
Bericht 54 van 293 (1.022 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

★ Novice

@RealSimmor0 Goedenavond, bedankt voor je reactie en je beleefdheid. Ik snap je punt, ik heb de stappen gevolgd die je me hebt doorgegeven maar ik hoor al voor de 3e keer dat ik moet wachten. Is ook vermoeiend, na 1x geen probleem, 2x isgoed, maar 3x dan is de emmer wel een beetje vol. Ik wil gewoon een antwoord, wordt ik unbanned of niet? Ja? Speel ik nog jaren fifa. Nee? Dan leg ik de lat hier. 

Mvg,

 

Nate

Bericht 55 van 293 (1.029 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Snap ik maar ik wil antwoord ik vind het niet normaal als ik nu gebanned word terwijl ik niks gedaan heb
Bericht 56 van 293 (1.026 Weergaven)
0 Kudos

Perm. Banned from transfermarket, for no reason

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Tribo_013
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 23/10/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 00:40
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? It’s not really a bug I think, I just got banned from the transfermarket and I don’t know why. I just wanted to create my team for the Weekend League, can please someone help me.
Wat gebeurt er? Got banned from transfermarket and don’t know why
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Acces to transfermarket

...

Bericht 57 van 293 (997 Weergaven)
0 Kudos

Transferban

★★★ Newbie

Beste EA 

 

Ik heb op mijn vriend zijn account 500K coins overgezet maar ik mocht dat van hem en ik wist niet dat dat niet mocht en nu ben ik getransferbanned

Nu is mijn vraag zou y mijn transferban kunnen opgeheffen.

 

MVG ItsJePandaBoy12

Bericht 58 van 293 (1.044 Weergaven)
0 Kudos

Account geblokkeerd op playstation

★★★ Newbie

Hey ik heb onlangs een terechte transfer ban gehad van ea alleen ik begrijp niet waarom mijn account is geblokkeerd voor min playstation 4 betekent dit dat ik een nieuwe playstation 4 moet kopen?? Zo ik erg overdreven vinden. Een transferban is al erg genoeg......

Bericht 59 van 293 (878 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned

★★★ Newbie

Ik had exact hetzelfde!

Bericht 60 van 293 (1.010 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help