Gebanned op FIFA - Wat nu?

door dinand-053
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

★★★ Newbie

hoi ik ben net market banned maar ik snap niet waarom want ik heb niks gedaan wat niet mag volgen jullie richtlijnen kun je mij daarmee helpen

Bericht 31 van 293 (1.098 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

★★★ Newbie
@norty450 heb ik ook gehad maar dan vandaag
Bericht 32 van 293 (1.098 Weergaven)
0 Kudos

Gebanned

★★★ Newbie

Hallo,

 

ik heb nu inmiddels 3 dagen geleden een mailtje gestuurd, dat mijn account van de transfermarkt is gebanned voor niks, toen kwam ik 2 dagen later online op mijn account op te kijken of het al verholpen was en toen was heel mijn ps4 gebanned. Meteen nog een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk geholpen kan worden, want ik vind dit echt niet kunnen!

 

psn: NickyvLookk

Bericht 33 van 293 (1.076 Weergaven)

Re: Gebanned op fifa 20

EA SPORTS FC Team

Als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt @dikkebmw0546, dan kan je in dit artikel lezen hoe je contact op kunt nemen met ons ToS team:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 34 van 293 (1.087 Weergaven)
0 Kudos

Transfermarkt ban

★★★ Newbie

Beste EA, ik kon eerst altijd vrolijk tranfers doen via de playstation 4 EN de webapp. Uit het niets zag ik dat er op mijn account een ‘gevaar’ was gezien en ik daaromniet meer op de transfermarkt kan? Ik heb nooit (ook niet vorige fifa’s) in aanmerking gekomen met coins overzetten. Als ik coins nodig heb koop ik fifa points... heb dit jaar al 100 euro FIFA-POINTS (!) gekocht omdat ik erg veel plezier in het spel HAD. Ik wil dus graag een reden waaromik niet meer op de transfermarkt kan en vooral weer op de transfermarkt kunnen. Ik heb niets gedaan. Ik heb al gebeld met jullie maar ik kreeg te horen dat ik binnen 3 dagen (72 uur) antwoord kreeg... Nu is het al bijna 85 uur later... Hoor van jullie groeten Rick

Bericht 35 van 293 (1.070 Weergaven)
0 Kudos

Transfermarkt ban

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Luca_vvw
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 21/10/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:00 pm
Wat is je tijdzone? CST - GMT - 6:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door te kijken op mijn account
Wat gebeurt er? Ik ben gebanned van de transfermarkt terwijl ik geen eens is iets mis heb gedaan.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Geen transfermarkt ban

Ik ben gebanned van de transfermarkt. Ik zou niet weten waarom en wil dus graag dat de ban weg gaat. Ik snap dat deze fouten kunnen gebeuren maar een kleine vergoeding zo misschien op zijn plaats zijn,

mvg luca

Bericht 36 van 293 (1.017 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt fifa 21 ban

★★ Novice
@DavyTheBeast0492 Je hebt echt gelijk. Ik snap het ook niet, desnoods geven ze iedere speler die die fout maak een waarschuwing geven (van bijvoorbeeld 1week) maar niet voor het hele jaar. Want heb ook die van 100 euro en ben geban
Bericht 37 van 293 (1.069 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt fifa 21 ban

★★ Novice

Met wie kan ik contact opnemen om unbaned te worden op de transfer? Iemand tips of jah...? 
want heb een fout gemaakt waar ik niet eens van afwist

Bericht 38 van 293 (1.098 Weergaven)
0 Kudos

Transfermarkt fifa 21 ban!

★★ Novice

1. Ik ben permanent Gebaned  op de transfermarkt stond er vandaag in de ochtend is dat voor het hele jaar,? Want dan heb ik voor niks 100euro uit gegeven. 

2. Ik heb op me 2de account coins gepackt en naar me eerste gestuurd (niet veel ofs) maar ik snap niet waarom jullie gelijk moete banne, ene kant snap ik het wel maar ik doe net zoveel moeite op me 2de account om aan coins te komen en dan vinde jullie (ea) dat het strafbaar is om het naar me 1ste account te sturen. 
Ik snap dat jullie gebaned hebbe maar voor een hele jaar kom op zeg! , geef desnoods een waarschuwing van 1maand of week ofs maar toch niet voor het hele jaar dan heb je ook niks maar aan fifa. Bij wie kan ik hier terecht? Ik kan wel heledag horen bij TOs maar ze reageren niet eens

Bericht 39 van 293 (1.078 Weergaven)
0 Kudos

Account geblokkeerd en transferban onterecht

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Amine10169392__
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 17-10-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Vergeten
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijken of er misschien een fout is gemaakt
Wat gebeurt er? Beste, EA SPORTS FIFA Mijn account is geblokkeerd zonder dat ik wat gedaan heb en ik heb ook opeens een transferban. Terwijl ik maar 1 account heb waarop ik FIFA speel. Met vriendelijke groet, Amine Benkaddour
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Weer op mijn account kunnen en geen transferban

Beste,

 

EA SPORTS FIFA

 

 

Mijn account is geblokkeerd zonder dat ik wat gedaan heb en ik heb ook opeens een transferban. Terwijl ik maar 1 account heb waarop ik FIFA speel.

Met vriendelijke groet,

 

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd.

 

Bericht 40 van 293 (1.043 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help