Gebanned op FIFA - Wat nu?

door dinand-053
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geband

★★★★★ Newbie

Goedenavond EA. Ik ben zojuist gebanned van transfer markt van Fifa 21 omdat ik wat munten had overgezet van mijn account naar een vriend account. Ik Wist dus niet dat je gebanned zou worden. Sorry hier voor ik hoop dat jullie zo snel mogelijk terug kunnen reageren. Me PS4 naam is stef1_lol

Bericht 11 van 293 (1.727 Weergaven)

Re: Geband

★★★★★ Expert

Heb je de eerdere gegeven reactie wel doorgelezen, @steflovefifa?
Bericht 12 van 293 (1.707 Weergaven)

Re: Geband

★★★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ja heb het door gelezen als het goed is is er nu een mail gestuurd naar EA en helpen die mij verder hoop dat alles goed gaat.
Bericht 13 van 293 (1.701 Weergaven)

Transfermarkt fifa 21 ban

★ Novice

Ik heb vandaag een transfermarkt ban gekregen voor fifa 21 maar ik ben onterecht gebanned ik ben druk geweest met school want heb een opleiding en heb een maatje van mij alvast laten beginnen zodat ik later wanneer de toets periodes klaar zijn weer fifa kan oppakken maar hij verteld me of ik mijn mail wil checken want hij kan geen transfers meer doen. Nu zie ik dat ik gebanned ben voor de transfermarkt voor heel fifa 21 maar de game is net een week uit... ik heb nog amper zelf gespeeld en ik begrijp dat mijn verantwoordelijkheid is maar kan ik dit niet uitleggen of iets want ik heb de ultimate edition gekocht dus dat wil nu zeggen dat ik €100 voor saus heb uitgegeven. 

Bericht 14 van 293 (2.918 Weergaven)

Ps4 gebanned van fut

★★★ Newbie

Ik kan op geen enkel account meer op fut omdat ik op me main account coins had overgezet van sbc. Wat moet ik doen boys

Bericht 15 van 293 (2.921 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ps4 gebanned van fut

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde

Bericht 16 van 293 (1.617 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

★★★ Newbie

Jason ik ben geband op fifa 21 voor de transfermarkt 2 dagen later ben ik voor de hele game geband maar ik heb nog nooit iets vlooit gedaan op fifa wat moet ik doen

Bericht 17 van 293 (1.638 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

★★★ Newbie

En me broers account is ook geband maar die heeft helemaal niks gedaan wat kan ik doen dat zijn acc geunband wordt

Bericht 18 van 293 (1.631 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik heb even wat topics samengevoegd over banned accounts. 

 

@dampoe12345 @dinand-053 @Leclea200 @Bersanyb @DavyTheBeast0492 

 

Wanneer je een ban hebt gekregen voor FIFA en je denkt dat wij een fout hebben gemaakt, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS team. Daar kan je aankaarten waarom je denkt dat wij een fout hebben gedaan, lever zo veel mogelijk informatie, en dan gaan ze het voor je nakijken.

 

In dit artikel is te lezen hoe je contact opneemt met ons ToS team:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 19 van 293 (1.612 Weergaven)
0 Kudos

Gebaned

★★★ Newbie

Ik was getransfer banned en dat maakte mij niet zoveel uit.

Maar nu kan ik helemaal geen fifa meer spelen.

Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen want heb wel gw 7 donnies betaald.


Mijn ps4 naam is beaualen

Bericht 20 van 293 (1.576 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help