Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gebanned op FIFA - Wat nu?

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

hallo ik heb op mijn andere account deze fifa een transferban, heb ik die ook in fifa 21?

Bericht 1 van 293 (14.189 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Wat moet je doen wanneer je een sanctie hebt gekregen in FIFA 21?

 

Check eerst eens onze regels voor EA SPORTS FIFA. Daarin staat aangegeven wat er niet toegestaan is en als je de regels overtreedt, dan kunnen er natuurlijk sancties volgen.

 

Mocht je denken dat wij hierin een fout hebben gemaakt, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS Team.

 

Mijn account was overgenomen door iemand anders. 

 

Als je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit, dan is het belangrijk om het account veilig te stellen en hiervoor contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Voor meer informatie kan je dit topic doornemen: Klik

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 293 (14.147 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Wat moet je doen wanneer je een sanctie hebt gekregen in FIFA 21?

 

Check eerst eens onze regels voor EA SPORTS FIFA. Daarin staat aangegeven wat er niet toegestaan is en als je de regels overtreedt, dan kunnen er natuurlijk sancties volgen.

 

Mocht je denken dat wij hierin een fout hebben gemaakt, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS Team.

 

Mijn account was overgenomen door iemand anders. 

 

Als je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit, dan is het belangrijk om het account veilig te stellen en hiervoor contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Voor meer informatie kan je dit topic doornemen: Klik

Jason.png
Bericht 2 van 293 (14.148 Weergaven)

Geband

★★★ Newbie

Hierbij wil ik aangeven dat ik mijn ban weg wil. Ik jeb een fout gemaakt dat ik heb in gezien het was dom en stom. Ik weet dat ik het niet weer moet doen dus ik hoop dat ik bij dit bericht jullie heb overtuigd om me te unbannen. 

Psn: theoboers

Bericht 3 van 293 (12.474 Weergaven)

Re: Geband

★★★★★ Expert
Dit gaat niet zomaar vanzelf en op deze manier, @boederij123. Je hebt een e-mail ontvangen met meer informatie hierover en hoe het verder zal gaan.

Start met deze helpartikelen eens door te lezen: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/electronic-arts-account-suspension-policy/ en https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Contact opnemen met de helpdesk, via Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Jouw regio op "United States" instellen en alle gegevens invullen. De chat in het Engels beginnen.
Openingstijden: van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 4 van 293 (12.434 Weergaven)

Re: Gebanned op fifa 20

★ Novice

Als ik op FIFA 20 gebanned ben is dat dan met FIFA 21 ook zo ?

 

 

er stond 

 

je account kan op geen enkel platform gebruik maken van de transfermarkt voor de huidige FIFA titel 

Bericht 5 van 293 (13.880 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

★★★ Newbie

Ik had ook een transferban in fifa20 (met dank aan mijn zoon, maar dit terzijde). In de mail stond dat het voor de huidige titel gold maar ik zie in de companion app dat ik voor fifa 21 ineens ook gebanned ben? Ik speel het al aan paar dagen en kon op de console gewoon op de transfermarkt.

 

Kunt U mij helpen?

 

 

Bericht 6 van 293 (13.898 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfer ban van fifa 20 ook in fifa 21

EA SPORTS FC Team

Hey @jurojase, als er in de Companion App staat dat je een ban hebt voor FIFA 21, dan kan hiervoor contact opnemen met on ToS team via deze link:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Daar kan je aankaarten dat je ook een sanctie hebt voor FIFA 21 terwijl in de mail stond dat het alleen voor FIFA 20 zou zijn. Dit is helaas niet iets dat ik via het forum voor je kan onderzoeken.

Jason.png
Bericht 7 van 293 (13.881 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

EA SPORTS FC Team

@pruntel1234  schreef:

Als ik op FIFA 20 gebanned ben is dat dan met FIFA 21 ook zo ?

 

 

er stond 

 

je account kan op geen enkel platform gebruik maken van de transfermarkt voor de huidige FIFA titel 


Als er bij stond dat het alleen voor de huidige titel is en de huidige titel was FIFA 20, dan neem ik aan dat dit alleen voor FIFA 20 was.

Jason.png
Bericht 8 van 293 (13.852 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

★★★ Newbie
@EA_Jason ik bne geband door dat ik mijn spelers te duur er had opgezet en die werden gekocht echt onzin
Bericht 9 van 293 (13.782 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gebanned op fifa 20

EA SPORTS FC Team
@norty450 dan moet je dat echt even aankaarten bij ons ToS team via deze link en er duidelijk bij vermelden wat er aan de hand was.
https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Jason.png
Bericht 10 van 293 (13.677 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help