Re: Gameplay

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gameplay

★★ Guide

Veel moeilijker om te scoren, veel missers, moeilijker te verdedigen, spelers die niet meer willen lopen, tegenpartij loopt mij gewoon voorbij. Scoren gewoon uit niks. Sinds een week loop ik al met problemen. Het is precies of het spel wil dat ik verlies, ik kan nog geen 2 passes na elkaar geven, mijn connectie is OK. Als ik op de Franse forum over mijn problemen praat wordt ik gewoon geblokt zonder enige uitleg. Ik zou graag dat dit opgelost geraakt want raak hier gefrustreerd door en ben niet de enige. Graag een woordje uitleg aub.

 

Dank u

Bericht 1 van 10 (1.281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

EA SPORTS FC Team

Waar speel je op?

Jason.png
Bericht 2 van 10 (1.273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

★★ Guide
Op ps4. Mijn spelers schieten veel meer naast. Verdediging is sneller. 't is niet slecht maar moet mij compleet terug aanpassen. Ik heb dezelfde vraag gesteld op de Franse forum waar ze de post gewoon zonder antwoord verwijderd hebben... Sympathiek voor de spelers die fifa 19 zouden kopen :-(
Bericht 3 van 10 (1.267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Oef, ik durf niet te zeggen waarom jouw bericht verwijderd was, maar je kan dan het beste even contact opnemen met @EA_Charlie.

 

En ja FIFA 19 werkt een stuk anders dan FIFA 18. Ik mis ook veel, passes zijn erg wennen en ik begin eindelijk de finesse shot onder de knie te krijgen. Hoe meer je speelt, hoe beter het wordt. Standard smile

 

Maar op FIFA 18 hebben we naar mijn weten niets aangepast, weet je zeker dat het geen verbindingsproblemen zijn door lag?

Jason.png
Bericht 4 van 10 (1.264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

★★ Guide

Ik heb al geprobeerd contact op te nemen maar wordt gewoon genegeerd. Waarschijnlijk omdat ik soms mijn beklag doe omdat het al een tijdje niet meer lukt deftig fifa 18 te spelen. Ik heb ea ook al eens gebeld en samen hebben we mijn connectie nagekeken en die was in orde. Ook het spel al verwijderd en terug geïnstalleerd. Het is echt zo erg voor de moment. Ik kan geen 2 deftige passes geven, op doel trappen gaat automatisch recht op de keeper in het midden van het doel zelf als ik een kant van doel kies. De tegenpartij gaat 2x zo snel als mijn spelers, zelf de Bruyne 93 kan geen deftige pass geven, mijn aubamayang 98 snelheid geraakt geen slak voorbij, mijn courtois maakt geregeld een autodoelpunt. Bal wijkt af of hem en geregeld in eigen doel. 5x op doel trappen is 5x doelpunt voor de tegenpartij. Zeer dikwijls 90 ste minuut weer een tegendoelpunt. Gebeurd 7 x op 10 wedstrijden ongeveer. Mijn verdediging loopt weg van de bal. De tegenspelers loopt ze gewoon voorbij. Ik speel enkel fut league en zak telkens weer wat lager. Ik ben echt de wanhoop nabij. Wat kan ik doen? 

Bericht 5 van 10 (1.254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

★★ Guide
Kijk eens bij instellingen hoeveel hulp je krijgt, kun je zelf instellen
Bericht 6 van 10 (1.244 Weergaven)

Re: Gameplay

★★ Guide

Om een beter beeld te schetsen. En elke match is zo tegen mij :-(

Bericht 7 van 10 (1.239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

★★ Guide
Ook al geprobeerd
Bericht 8 van 10 (1.234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gameplay

★★ Guide
misschien mij als vriend toevoegen, kan ik een keer tegen je spelen, kijken wat er gebeurt.. ik heb je een bericht gestuurd.
Bericht 9 van 10 (1.227 Weergaven)

Re: Gameplay

★★ Guide

Ja ik zal je straks toevoegen. Maar ik speel zeer veel fut seasons en daar is het dat het gebeurd. Weer eens van 3de naar 5de gezakt pfff 😫 

Bericht 10 van 10 (1.222 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help