Re: What happened?

door vdp_stijn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

EA SPORTS FC Team
@RedDevilsBE1234 In FIFA 20 hebben we door het jaar heen ook verandering doorgevoerd aan de gameplay. Denk bijvoorbeeld aan enkele tactieken die veel stamina opnamen.

Als we deze feedback blijven zien op verschillende platformen, dan zullen we dit natuurlijk aankaarten.
Jason.png
Bericht 21 van 48 (1.012 Weergaven)
0 Kudos

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★★★ Novice

Ja maar @EA_Jason, Fifa 20 is qua gameplay wel veel beter speelbaar gebleven dan Fifa 21 nu is. Men zou eens meer tijd moeten stoppen in het verbeteren van bijv buitenspelval, want als je op 1 lijn met elkaar staat is dat geen buitenspel meer maar Fifa denkt nog steeds van wel. Het iriteert dat als je met spelers verdedigd dat ze de tegenstander als het ware net een stuk voorbij lopen of eromheen ipv direct op de tegenstander af te kunnen lopen wat voorheen dus wel kon.

Bericht 22 van 48 (1.007 Weergaven)

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★★★ Novice

Maar goed dat wordt dus overstappen naar Efootball 2021. Fifa gaat meer mensen verliezen als ze zo met de gameplay aan blijven klooien

Bericht 23 van 48 (999 Weergaven)

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★ Guide
@EA_Jason EA moet tactieken verwijderen, het is het spel aan het verwoesten.
Bericht 24 van 48 (995 Weergaven)
0 Kudos

FIFA21

★ Guide

Dit is misschien wel het slechtste spel ooit:

 

- Iedereen speelt drop back (waardoor de AI mee helpt verdedigen)

- AI blocks

- Rebounds na elke tackle

- Passing is gewoon slecht

- Servers die het niet meer aan kunnen, zelf nadat de community aan het vragen was om deze te upgraden

- Defensive AI dat of heel slecht is als je geen drop back speelt of heel goed als je drop back speelt

- ...

Bericht 25 van 48 (951 Weergaven)

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★★★★ Apprentice

Beste, 

 

Het is gewoon opnieuw hetzelfde verhaal als de voorbij 3 generaties.

Fifa 21 is nog minder bespeelbaar dan fifa 20 was in het begin... Reden? Fifa wil gewoon te onrealistisch gaan in het spel en daarbuiten trachten ze de werkelijkheid te goed te doen.

 

Als ea of de producenten onderling dit spel testen dan vraag ik me echt af waar ze op letten? Of vinden deze mensen het normaal dat spitsen 3x sneller zijn dan verdedigers?

Ik speel tegen spitsen met snelheid 86, waar ik en verdediger heb van snelheid 83 en die wordt gewoon op 10 meter sprint, op 4 meter gelopen? Realistisch is het al zeker niet.

 

Daarnaast heeft ea ook serieus zitten knoeien met Schoten op doel... Hun reden is dat er klachten kwamen vanuit fifa 20 dat er te weinig werd gescoord? Is dat niet het leukste dat de wedstrijd spannend blijft? Nu gaan er telkens monsterscores de deur uit omdat als je schiet op doel de bal onhoudbaar in de winkelhaak vliegt.

 

 

Aan mensen van ea, dit is nu het 3de jaar dat ik fifa nog eens koop... In de hoop er beterschap in de zien, maar dit slaat echt alle hoop weg.

 

 

Ps: valt er ook niets te doen om wedstrijden te laten spelen in verschillende landen? Wij (nl en be) kunnen geen pakketten of munten kopen, maar worden wel in games gestopt tegen mensen die er geld tegenaan gooien en dus ook een veel sterker team heeft...

Het is erg frustreert als je gewoon overlopen wordt door spelers die geen bal van passing kunnen maar gewoon balletje aan de voet het hele veld oversteken... 

 

 

Maar zoals afgelopen 2 jaar... Geld weg, niet tevreden, geld niet terug... 

Bericht 26 van 48 (959 Weergaven)

Re: Unfair fifa

★★★★ Apprentice

Als je het spel zelf uittest dan stel ik me. Toch de vraag of je zelf niet op het antwoord komt...? 

 

Waarom doet fifa niet meer aan demo's? Een demo is een middel om een spel zoals de community wil uit te brengen. Fifa doet er niet meer aan mee, althans ik heb nooit een demo gezien, en dan krijg je een spel zoals fifa 21...

 

TOTAAL onrealistisch.

 

Spelers lopen bij wijze van spreken aan 100km/h over het veld.

Ze schieten aan 200km/h naar doel (zelfs het doelkader springt los van de grond).

De zogezegde verbetering qua lopen van verdedigers... Ik vind het bizzar welke looplijnen ze durven aan te nemen, zelfs op voorzetten gaan ze gewoon 5m van de man af staan...

 

An alles wat ik gelezen heb voordien waar ea en fifa hadden op gefocust om beter te doen, is het zoals afgelopen 2 jaar gewoon een brok ellende...

Zo frustrerend en zelf om depressief van te worden bij de gedachte dat ik hier alweer voor 50euro in het zak ben gezet...

 

 

Ea/fifa... Praatjes maken geen gaatjes. Ik denk echt dat jullie moeten bezinnen en terug moeten keren naar fifa 15-16. De tijd waar fifa het behoorlijk deed, die tijd lijkt al een eeuwigheid gepasseerd. 

Bericht 27 van 48 (946 Weergaven)

Re: What happened?

★★★★ Apprentice

Mijn enige vraag is... Wordt fifa21 getest door jullie makers?

Ik kan me in geen 100 jaar voorstellen dat iemand zegt... Hé dat verdedigen is best realistisch...

 

Zowel, dan zitten een paar mensen totaal niet op de juiste stoel. Zolang dit doorgaat gaan jullie mensen blijven verliezen die het beu zijn dat fifa van sterk naar zwak aan het afgronden is... 

Als de community manager dan ook nog vraagt wat er mis is, dan vraag ik me af cht af of je wel op de hoogte bent van het spel. 

Het is echter makkelijk typen: 'ik heb net positieve punten gelezen', dan vraag ik me echt af wie hier iets positiefs van kan opmerken... Een blinde? 

Bericht 28 van 48 (944 Weergaven)
0 Kudos

Re: What happened?

★ Guide
@vdp_stijn er zijn streamers die ik kijk die meer over de gameplay weten dan de mensen van EA zelf. Ze zouden er eens een paar moeten ontslaan want het wordt gewoon erger
Bericht 29 van 48 (938 Weergaven)
0 Kudos

Waarom helpt dit spel de slechte spelers?

★ Guide

@EA_Jasonwaarom?

Bericht 30 van 48 (941 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help