Re: Fut champions matchmaking

door hoiikbenjori
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fut champions matchmaking

★★★ Newbie

Fut matchmaking is echt werkelijk belachelijk, ik kom tegen de duurste teams en spelers die meer dan duidelijk beter zijn dan ik.

Dan staat er op een ander forum dat er wordt gekeken naar je win losses, ik ging 8 wins om 21 losses en dan kom ik zelfs in mijn laatste pot iemand tegen met toty Ronaldo en Gullit en meer spelers die gemiddeld meer waard zijn dan mijn hele team. 

En dan denk ik van misschien is ie even goed als mij, maar nee tegenstander is 5x beter. 

Ik ben heel bewust van het feit dat ik niet goed ben in het spel, maar vind weekend league uitdaging wel leuk maar zo ben ik er echt klaar mee. 

Dit gebeurt niet een keer maar elke week opnieuw en ben er echt klaar mee. 

Bericht 1 van 5 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions matchmaking

★★ Novice
@Raver0208 Hier mag best een keer op gereageerd worden maar hier reageren ze dan niet op. Stel zielige mensen bij elkaar. Die mm moet echt opgelost worden
Bericht 2 van 5 (468 Weergaven)

Re: Fut champions matchmaking

★★★ Newbie

Mee eens, moet hier terecht voor dit soort dingen maar reactie krijg je niet..

Bericht 3 van 5 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions matchmaking

Community Manager (retired)

Hey @Raver0208 @hoiikbenjori ,

 

Ik snap dat het vervelend is tegen een opstelling te komen staan die hoger staat dan die van jou. De Weekend League is een mode waar de beste spelers de uitdaging aan kunnen gaan en om misbruik te voorkomen is matchmaking hierom niet gebaseerd op de opstelling zelf maar iets wat wij 'vorm' noemen. Dit heeft uiteraard voor en-nadelen.

 

Vorm heeft, zoals je al aan gaf, te maken met het aantal wins en losses die je behaald dat weekend waarbij je +1 krijgt bij een win en -1 bij een loss met een max aan vorm aan zowel de negatieve als positieve kant. Helaas betekent dit ook dat je mogelijk tegen anderen komt met hogere opstellingen die mogelijk hun vorige potten verloren hebben en dus op dezelfde vorm staan als jij. 

 

Het kan mogelijk helpen niet meteen alle wedstrijden op de Vrijdag te spelen om zo de hoogste spelers te vermijden die meestal meteen aan de slag gaan na het avondeten. Met wat geluk geraken zij op hogere vorm en kom je ze zo niet meer tegen en kom je meer teams tegen die jouw vorm en hopelijk ook opstelling hebben. 

 

Als je meer wilt lezen over de matchmaking kun je dit op deze link vinden (scroll halverwege de pagina voor matchmaking).

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 5 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions matchmaking

★★ Guide

Matchmaking is een grap, ik ben 5-9 dit weekend en ben tegen mensen aant spelen die al elite zijn..

 

Maar natuurlijk EA zal gewoon blijven liegen over alles

Bericht 5 van 5 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help