Fut champions cup

door ahmed50006
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fut champions cup

★★★ Novice

Jullie hebben aangegeven dat als je de livestream van de fut champions cup kijkt dat je rewards ervoor krijgt of dat je tijdens het kijken de rewards ontvangt ik heb de heledag gekeken maar ik heb nog steeds niets dus zou graag willen weten wanneer ik ze krijg of dat ik ze überhaupt nog krijg want heb de heledag gekeken en jullie hebben duidelijk gezegt dat de mensen die het kijken het krijgen 

Bericht 1 van 10 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Dat zijn de packs die kunnen droppen als je aan het kijken bent, net zoals de icon speler is het zo dat dit alleen voor een kleine groep mensen die die hun account hebben gelinkt aan twitch, op dat moment aan het kijken zijn en strontmazzel hebben Tongue out

 

Het is niet zo dat deze packs aan iedereen werden gegeven, ze werden random verzonden naar enkele mazzelaars. Het enige dat je hoort te krijgen zijn de kits. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 8 van 10 (335 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Hey @ahmed50006,

 

Had je wel jouw account gelinkt aan jouw FUT account zoals hier staat beschreven?

 

https://help.ea.com/en-us/help/fifa/fifa-18/fifa-18-and-twitch

Jason.png
Bericht 2 van 10 (381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

★★★ Novice

Ja dat had ik gedaan want ik kreeg wel een teneu omdat ik had gekeken  maar mijn prijzen heb ik niet gekregen 

Bericht 3 van 10 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Welke prijzen mis je exact? Soms zijn er Twitch drops die compleet random zijn en maar een paar mensen krijgen ze. 

Jason.png
Bericht 4 van 10 (369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

★★★ Novice

Bijvoorbeeld een icon die jullie hebben gezegt en bijvoorbeeld een paar 50 k packs hebben jullie ook gezegt 

En er was niet echt duidelijk gezegt dat maar een paar mensen die rewards krijgen als dat was gezegt zou ik het wel snappen maar als het niet duidelijk is

Bericht 5 van 10 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Heb je misschien een linkje naar het bericht waar we dit zeiden?

Jason.png
Bericht 6 van 10 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

★★★ Novice

Nou ik had het op jullie instagram verhaal gezien en dat verwijderd zich zelf na 24 uur dus ik kan daar niet zoveel aan doen maar heb wel een video waarin jullie zijden voor iedereen die zijn twitch account heeft gelinkt en voor iedereen die aan het kijken is https://youtu.be/2HKxx6kIKUQ

 

5:45:45 moet u kijken 

Bericht 7 van 10 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Dat zijn de packs die kunnen droppen als je aan het kijken bent, net zoals de icon speler is het zo dat dit alleen voor een kleine groep mensen die die hun account hebben gelinkt aan twitch, op dat moment aan het kijken zijn en strontmazzel hebben Tongue out

 

Het is niet zo dat deze packs aan iedereen werden gegeven, ze werden random verzonden naar enkele mazzelaars. Het enige dat je hoort te krijgen zijn de kits. 

Jason.png
Bericht 8 van 10 (336 Weergaven)

Re: Fut champions cup

★★★ Novice

Is goed dan weet ik het dankjewel 

Bericht 9 van 10 (332 Weergaven)

Re: Fut champions cup

EA SPORTS FC Team

Geen probleem, ik zou ook wel goed een icon kunnen gebruiken in mijn team (het liefst een CDM) Wink

Jason.png
Bericht 10 van 10 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help