Fut birthday sbc 13

door BerryDeBever
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fut birthday sbc 13

★★★ Newbie
Ik heb vandaag de fut birthday sbc 13 gedaan, ik heb hier 60000 munten voor moeten betalen. Uit het pakketje wat ik heb ontvangen heb ik als beste speler 78 jorgensen ontvangen. Dit is gewoon echt absurd dat ik zoveel geld moet betalen voor niets, ik ben oprecht boos. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Hopelijk gaan jullie hier wat aan doen want ik neem aan dat nog veel meer mensen zo hun coins zijn kwijtgeraakt.
Bericht 1 van 2 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fut birthday sbc 13

EA SPORTS FC Team

Hey @BerryDeBever,

 

Bij de SBC's wordt aangegeven wat voor pakket je krijgt. Het hangt er vanaf wat voor pakket je krijgt, maar bij bijvoorbeeld een goud pakket is de inhoud willekeurig. Daar kunnen wij niets aan veranderen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (551 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fut birthday sbc 13

EA SPORTS FC Team

Hey @BerryDeBever,

 

Bij de SBC's wordt aangegeven wat voor pakket je krijgt. Het hangt er vanaf wat voor pakket je krijgt, maar bij bijvoorbeeld een goud pakket is de inhoud willekeurig. Daar kunnen wij niets aan veranderen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (552 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help