Foutstatus in game

door Yuvradj10
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutstatus in game

★★ Novice
Hoi allemaal. Ik stond voor in FUT squad battle. 4-0 en krijg nu een loss van 0-3. Iemand dit ook meegemaakt? Ik ga voor een plaats in Elite maar door deze foutmelding mis ik punten. Ik had de bal en opeens kreeg ik een foutstatus. Daarna kon ik FIFA gewoon opstarten. 0-3 loss. Hoop van jullie te horen.
Bericht 1 van 8 (511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutstatus in game

EA SPORTS FC Team

Dit is een forum waar mensen elkaar helpen om problemen op te lossen en we doen ons best om dit te doen. Als je een klacht hebt over de klantendienst, kan je contact opnemen met onze helpdesk. 

 

Van wat ik kan zien heeft de klantendienst de juiste informatie gegeven en de vervolgstappen gemeld om dit probleem verder te onderzoeken. Ik raad je eerst aan om een UO Trace uit te voeren zodat het probleem achterhaald kan worden. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 8 van 8 (478 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutstatus in game

EA SPORTS FC Team

Hoi @Yuvradj10,

 

Je krijgt een 0-3 verlies wanneer de verbinding verbreekt aan jouw kant. Een disconnect kan af en toe natuurlijk voorkomen, maar wanneer dit regelmatig gebeurt raad ik je aan om deze handleiding te volgen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png
Bericht 2 van 8 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

★★ Novice
Hoi ea_jason,

Ik heb een collega van je gesproken en hij gaf aan dat het aan jullie server heeft gelegen. Dus als het ook een fout is van EA geven jullie een 0-3 loss. De stappen heb ik al gevolgd. Jammer dat jullie niet met iets beter komen. Zo verlies je meer spelers dan dat jullie aantrekken. Heb meerdere personen gesproken waar dit is voorgekomen. En dan 2 waardeloze packs als compensatie aanbieden die nog untradeable is is gewoon meer zout op de wond strooien als je de hele week bezig bent. Als je kijkt naar de punten zou ik net Elite 2 halen. Door deze ongein van jullie kant heb ik de hele week moeite gedaan voor niets. Dus een aanname maken dat het aan mijn verbinding ligt schiet op dit moment bij mij in het verkeerde keelgat.

Met vriendelijke groet,

Yuvradj10
Bericht 3 van 8 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

EA SPORTS FC Team

Hoi @Yuvradj10,

 

Ik heb het voor je nagekeken en mijn collega vertelde je dat er op dat moment geen storing gaande was aan onze kant. 

 

Wij kunnen de uitslag van een wedstrijd niet aanpassen en je ook geen verdere compensatie aanbieden. 

 

Het enige dat ik aan kan bevelen is dat je de stappen uitvoert die in deze handleiding staan. 

Jason.png
Bericht 4 van 8 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

★★ Novice
Hoi Ea_Jason,

Als je het echt goed had ingezien dan had je ook gezien dat ik de stappen ook heb uitgevoerd. Je kan zien dat ik er veel geld in heb gestoken dus een betere service zou ook fijn zijn.
Bericht 5 van 8 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

EA SPORTS FC Team

In dat geval kan je een UO Trace uitvoeren en deze doorsturen naar onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken. 

Jason.png
Bericht 6 van 8 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

★★ Novice
Waar kan ik een klacht indienen?
Bericht 7 van 8 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutstatus in game

EA SPORTS FC Team

Dit is een forum waar mensen elkaar helpen om problemen op te lossen en we doen ons best om dit te doen. Als je een klacht hebt over de klantendienst, kan je contact opnemen met onze helpdesk. 

 

Van wat ik kan zien heeft de klantendienst de juiste informatie gegeven en de vervolgstappen gemeld om dit probleem verder te onderzoeken. Ik raad je eerst aan om een UO Trace uit te voeren zodat het probleem achterhaald kan worden. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 8 van 8 (479 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help