Re: Foutmelding met daarin dat de verbinding met de ea servers zijn verbroken!

door sleazyslob
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding met daarin dat de verbinding met de ea servers zijn verbroken!

★★★ Newbie

Elke keer krijg ik tijdens een wedstrijd een foutmelding met daarin dat de verbinding met de ea servers zijn verbroken! Ik kan nu helemaal geen FIFA meer spelen. Dit heb ik al 2 weken dus ik begin nu wel irritaties te krijgen! Hoe kan dit worden opgelost?

Bericht 1 van 6 (4.134 Weergaven)

Re: Verbinding met ea servers verbroken

EA SPORTS FC Team

Ik kan geen problemen vinden met jouw account, probeer eens de tips uit die in dit artikel staan:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png
Bericht 2 van 6 (4.078 Weergaven)

Re: Verbinding met ea servers verbroken

★★ Guide

Ik heb dit ook all een paar keer gehad, ook eerder contact gehad met ea jason. Ook toen werd gezegd dat je een speciale verbinding moet aanleggen. Afgelopen week gebeurde het weer, maar weer door een tijdelijke storing bij ea. Ga me er niet meer druk om maken, komen toch geen compensaties. 

Bericht 3 van 6 (4.059 Weergaven)

Re: Verbinding met ea servers verbroken

★★★ Newbie

Ik hoef ook niet perse een compensatie maar ik wil gewoon de game goed kunnen spelen. Ik speel ook vaak coop seizoenen maar doordat hij bij mij steeds wegvalt is de ander er ook de dupe van! Ik heb het ook niet af en toe maar ik heb het echt bij elke wedstrijd die ik opstart

Bericht 4 van 6 (4.052 Weergaven)

Re: Verbinding met ea servers verbroken

★★ Guide
ik had het nu weer. Wedstrijd dagelijkse draft was afgelopen, geeft hij een foutmelding en kan niet meer online met EA, ook niet in andere spellen. Dus door een probleem van EA verliezen wij wedstrijden, en zij maar aangeven dat het aan onze verbinding ligt.
Bericht 5 van 6 (4.012 Weergaven)

Re: Foutmelding met daarin dat de verbinding met de ea servers zijn verbroken!

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik heb het ook het is niet eerlijk want door die wedstrijd heb ik zilver1 gemist 3 keer ea is verbroken en het is niet mijn fout ik heb internet met kabel geen enkel probleem bij andere spellen maar bij Fifa 20 alles probleem deze spel moet gecheckt worden. EA kijk naar deze bericht en help want ik wil mijn rewards.

Bericht 6 van 6 (2.189 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help