Re: Fifa van ps4 naar ps5

door kevinwouters7
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa van ps4 naar ps5

★★★ Newbie

Goedenmiddag ,

 

ik heb even een vraag wat betreft fifa 21 van ps4 naar ps5,

 

hoe zit het met de graphix als je hem wilt overzetten naar ps5, normaal zal de ps5 een betere beeld resolutie hebben maar hoe zit dat als je een disc van ps4 in ps5 doet?

 

groeten Jordy

Bericht 1 van 7 (2.923 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa van ps4 naar ps5

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @apdnickname,

 

Dat is iets dat uitgelegd in ons artikel over dubbele rechten. Daar wordt aangegeven dat je FIFA 21 op de PS5 kunt downloaden wanneer je de schijf versie hebt. Je download dus de PS5 versie en niet de PS4 versie:

 

"Moet ik FIFA 21 digitaal kopen om te profiteren van Dubbele Versie?

 

Het fysieke exemplaar van FIFA 21 voor PlayStation 4 bevat ook het recht om de PlayStation 5-versie van de game te downloaden en te spelen (en het Xbox One-exemplaar de Xbox Series X-versie). Via Dubbele Versie kun je dus alsnog upgraden als je een next-gen console met een schijfstation koopt.

 

Als je van plan bent om een next-gen console zonder schijfstation te kopen, moet je FIFA 21 digitaal kopen om gebruik te maken van Dubbele Versie omdat fysieke schijven momenteel niet kunnen worden gebruikt om te upgraden naar consoles zonder schijfstation."

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-21/news/fifa-21-dual-entitlement-info-faq

Jason.png
Bericht 2 van 7 (2.915 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa van ps4 naar ps5

★★★ Newbie

Hallo 

dus als ik de fifa 21 disc heb op ps4 kan ik deze disc dan insteken op de ps5 

of moet ik fifa 21 terug kopen/downloaden in de ps store? 

Bericht 3 van 7 (2.738 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa van ps4 naar ps5

EA SPORTS FC Team

Dat staat ook beschreven in het artikel dat ik gelinkt heb:

 

Heb ik een schijf nodig om te spelen op PlayStation 5 of Xbox Series X|S?

FIFA 21 voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S zal een digitale versie van de game zijn die je kunt downloaden als de game op 4 december uitkomt. Als je een fysiek exemplaar van FIFA 21 koopt, moet je de schijf in je PlayStation 5 of Xbox Series X plaatsen om FIFA 21 op die consoles op te kunnen starten. Als je een fysiek exemplaar van FIFA 21 koopt en een next-gen console zonder schijfstation aanschaft (PlayStation 5 digitale editie of Xbox Series S), moet je contact opnemen met EA-ondersteuning via help.ea.com/nl om je aankoop met je EA-accountinformatie te valideren om je gratis* upgrade te ontvangen.

Jason.png
Bericht 4 van 7 (2.725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa van ps4 naar ps5

★★ Novice

Hallo,

 

Kan iemand helpen ivm deze methode?

Ik heb al meermaals het web form ingevuld maar blijf steeds melding krijgen dat ik het formulier opnieuw moet invullen.

 

Is er ergens een telefoonnummer?

Bericht 5 van 7 (2.078 Weergaven)

Re: Fifa van ps4 naar ps5

★★ Novice

Nog even ter verduidelijking. Ik heb de disc versie gekocht voor ps4 en heb nu een ps5 digital aangekocht.

Bericht 6 van 7 (2.075 Weergaven)

Re: Fifa van ps4 naar ps5

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@kevinwouters7,

Ik heb een kijkje voor je genomen en denk dat één van de documenten mogelijk niet goed ontvangen was. Met wat geluk krijg je vandaag nog een berichtje van ons.

Laat mij weten of dit het probleem voor je op lost zodat je dit weekend aan de slag kunt.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 7 (2.070 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help