Re: Console ban/ Transfer ban

door feynoord070
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice
@akramlar Tot wanneer heb je het?
Bericht 281 van 434 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

volgensmij voor de huidige FIFA titel dus fifa 21 of voor altijd. heb t nu sinds 2 dec en niks van EA gehoord niet eens een mailtje dat er wat was

Bericht 282 van 434 (615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Onterechte console ban..

★★★ Novice

ik denk niet dat je 20 januari weer kan spelen ik wacht ook al 2 en een halve maand

 

Bericht 283 van 434 (605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Expert
Je dient zelf hiervoor de stappen gaan doen, @Jobanny6789: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Fifa-21-Dit-apparaat-is-geblokkeerd-voor-ultimate-team/m-p...

Zie dezelfde link, @Arnoud2812.

Dit wordt per geval bekeken en door een ander team / afdeling. Vanwege de toenemende hoeveelheden als de feestdagen, zullen die het drukker hebben dan gebruikelijk. Er zit weinig op dan geduldig wachten op een reactie van hun.

Groetjes.
Bericht 284 van 434 (596 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

ik neem zovaak contact op maar dan staat er dat me bann terecht is ja goh dat weet ik wel maar ook al 2 keer verlopen bijna.....

 

Bericht 285 van 434 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Console ban/ Transfer ban

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hoe kan mijn console ban opgeheven worden, want ik moet nu een hele nieuwe playstation 4 kopen om fifa ultimate team te kunnen spelen. En ik heb ook geen waarschuwing gekregen dus ik wist niet dat het mocht.

 

Bericht 286 van 434 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Console ban/ Transfer ban

Community Manager (retired)
@feynoord070 Ik heb jouw antwoord verplaatst omdat deze in Fifa 19 stond. Heb een kijkje op de eerste pagina wat je moet doen om dit te laten bekijken door ons team.
Neil.png
Bericht 287 van 434 (573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice
  1. Ik zat heel de week die icon swaps te doen en maar toen ik klaar was die avond werd mijn account afgesloten en heb er geld aan uitgegeven en heb al een paar mailtjes gestuurd geen hulp gekregen en geen reden waarom ik ben geblokkeerd hoop snel een reactie terug 
  2. mvg
  3.  
Bericht 288 van 434 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie

Hallo, 

mij heb precies hetzelfde probleem. Ik zou graag willen dat mijn apparaat gewoon weer toegankelijk is voor ultimate team.

 

mvg, Kenzo 

psn: kenzodarreng

 

Bericht 289 van 434 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Expert
Jullie hebben een e-mail bericht hierover ontvangen, @kenzodarreng, @timo05333, @feynoord070. Deze kan in een andere map staan dan het Postvak In. Je zult zelf de stappen hiervoor doen, zie: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Fifa-21-Dit-apparaat-is-geblokkeerd-voor-ultimate-team/m-p...

Meerdere verzoeken indienen heeft geen zin, @gggggggtrre55.

Regels voor FIFA zijn hier te vinden: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

Groetjes.
Bericht 290 van 434 (526 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help