Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

door Royke13122003
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Ja maar sat is het probleem, ik heb nooit een mail gehad. Niet in mijn normale mail, spam mail andere email adres mail, nergens😅😅
Bericht 151 van 434 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

@EA_Jason  geld voor iedereen de 45 dagen ban als je device is geblokkerd van ultimate team. of verschilt dat echt per account voor hoelang je bent geblokkeert

Bericht 152 van 434 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

EA SPORTS FC Team

@maarten645 Dat durf ik niet te zeggen, maar ik heb alleen meldingen op het forum gezien van 45 dagen.

 

@Royke13122003 Het kan natuurlijk ook zo zijn dat andere accounts op dezelfde console de sanctie kregen, controleer ook de EA account mail adressen van deze accounts. 

Jason.png
Bericht 153 van 434 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Ja ik heb al mijn email adressen gecheckt, op eentje na waar ik niet in kan omdat het mijn schoolmail is waar.ik sinds dit jaar niet meer op zit. Kleine kans dat hij daar wel opstaat maar zou niet weten hoe ik in die mail zou moeten komen😅
Bericht 154 van 434 (522 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

EA SPORTS FC Team
@Royke13122003 Dat is echt iets wat je aan jouw school moet vragen Wink

Misschien dat je hiervoor ook contact op kunt nemen met onze helpdesk, om na te gaan of er sancties op dat account zitten. Dat kan via:

https://help.ea.com/en/contact-us/
Jason.png
Bericht 155 van 434 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Hahah isgoed toch bedankt! :P Kun je het ons laten weer als je meer hoort over de console bans in dit forum? :P
Bericht 156 van 434 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

EA SPORTS FC Team
@Royke13122003 er is weinig over te melden om eerlijk te zijn, sancties zijn verzonden en het kan aangekaart worden bij het ToS team als je denkt dat er een fout gemaakt is.

Maar ik ben altijd hier om vragen te beantwoorden.
Jason.png
Bericht 157 van 434 (500 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Oh oke, want in de engelse forums kreeg iedereen te horen van ea help dat het een bug was, die zsm opgelost zou worden😅
Bericht 158 van 434 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Onterechte console ban..

★ Novice

precies hetzelfde ..... wacht al 3 weken ongelooflijk!

 

Bericht 159 van 434 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Apparaat geblokkeerd

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik kreeg gisteren een melding dat ultimate team op mijn apparaat geblokkeerd is. Ik weet alleen niet waarom omdat ik altijd ultimate team op een normale, eerlijke manier heb gebruikt.

Bericht 160 van 434 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help