Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

door Anieman22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice

Ik heb dat ook. Uit het niets ben ik geblokkeerd en wacht al sinds vrijdag nacht en niks laten horen of zien wat er aan de hand is. Ook geen officieel bericht dat er aan gewerkt word.

Bericht 61 van 434 (1.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★ Novice

Jaa ik wacht al sinds donderdagmiddag, maarja verassing ze hebben nog niks laten weten. Echt fijn dat ik niet eens fut kan spelen en lekker gebanned wordt zonder geldige reden of een email

Bericht 62 van 434 (1.324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@Anieman22 Idd heb ik ook. Heb nu al gebeld naar ea help, die me binnen 72 uur een mail zouden sture. Heb na 72 uur nog altijd niks gehad. Jason reageert overal ook hetzelfde op met hetzelfde automatische mailtje en ook andere mensen van ea willen ons niet helpen. Had toch meer verwacht van EA..
Bericht 63 van 434 (1.292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Newbie
@EA_Jason Kunt mij aub helpen w8 al 10 dagen kom zeg voor wat koop ik een snep om vervolgens geblockd worden
Bericht 64 van 434 (1.273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik zie enkele reacties voorbij komen dat er aangegeven wordt dat je binnen 72 uur een reactie krijgt en dat is niet het geval. 

 

Het artikel over hoe je contact op kunt nemen geeft niet aan dat je binnen 72 uur een antwoord krijgt. Er is hier geen standaard tijdsbestek voor, het is een kwestie van afwachten totdat je een reactie krijgt en dit kan soms even duren. Waar zagen jullie dat het 72 uur duurt?

 

Aangezien ik nu veel meer berichten binnenkrijg over sancties dan normaal, neem ik aan dat het ToS team het druk heeft en dat het wat langer kan duren voordat jullie een reactie krijgen.

 

Het proces hiervoor is nog steeds hetzelfde, als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt dan kan je op deze manier contact met ons ToS team opnemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 65 van 434 (1.340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Account-Suspension/m-p/9619577/highlight/false#M9120 

boys check deze link. Zijn engelse mede spelers. Kijk hoeveel mensen dit probleem hebben. Eigenlijk moeten we gewoon een petitie starten dit kan echt niet meer.

Bericht 66 van 434 (1.338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide
@EA_Jason Ja ja met je standaard berichtje. Je kan net zo goed niks zeggen. Je helpt niemand hier. Kijk hoeveel mensen hetzelfde probleem hebben en je zou het “aankaarten”. Nog steeds niks van je gehoord behalve deze standaard mailtjes. Doe wat nuttigs!!!!
Bericht 67 van 434 (1.337 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

EA SPORTS FC Team

Ik heb het inderdaad aangekaart en er zijn inderdaad veel spelers die hier last van hebben @Hameedo964 , niet alleen op het Nederlandstalige- en Engelse forum, maar ook op de fora in andere talen. 

 

De reactie die ik kreeg is om dit te behandelen net als elke andere sanctie: als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt dan kan je hiervoor contact op nemen met ons ToS team. Het is inderdaad een standaard zinnetje, maar je kunt sancties alleen aanvechten via ons ToS team en ik heb de feedback die jullie mij hebben gegeven in dit topic doorgestuurd naar de juiste mensen. 

Jason.png
Bericht 68 van 434 (1.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide
@EA_Jason Oke eindelijk een bericht met wat duidelijkheid. Dankjewel! En als er zoveel mensen dit probleem hebben hoe kan EA er dan na een week nog steeds geen oplossing voor hebben gevonden. Ik heb sinds vorige week maandag 6x gebeld naar ea help en ze zeiden dat ik geduldig moet wachten. Maar als het deze week ook niet wordt opgelost missen deze duizenden spelers 2 weken content van fifa.
Bericht 69 van 434 (1.319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

@EA_Jason Alright look man, I just game from the US // UK Forum and I've got to say, EA has one of the *snip* support teams I've ever seen in my whole life. I don't want to hate you nor the Community Management Team but I'd like to get some hate on the terms of service team as they're *snip* terrible. So many people got banned without a reason and it's YOUR FAULT, NOT OURS. We were playing YOUR GAMEMODE that YOU RELEASED that IS BROKEN and that's ONLY YOUR FAULT. I just can't believe this is happening, nope. Please get someone to focus on this as it's getting out of control and you're going to be hated a lot, trust me.

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 70 van 434 (1.301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help