Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

door Royke13122003
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Onterecht console ban

★★★ Newbie

Hey Ea,

 

ik ben onterecht gebanned op mijn hele playstation. Mijn broer had recent een transferban gekregen door het overzetten van coins, maar een paar dagen later kregen we ineens een console ban? Waarom moet ik opdraaien voor zijn domme acties? Ik ben nog nooit gebanned geweest op geen enkele manier. Ik vind dit vervelend. Zouden jullie me daarmee willen helpen?

 

alvast bedankt,

Telcinho

Bericht 41 van 434 (4.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

bedoel je als ik nieuwe console haal kan ik sws spelen maar kan ook gwn gaan hopen dat ea me helpt met die fut ban?

Bericht 42 van 434 (4.200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Onterechte console ban..

★★ Apprentice

Ook ik heb een console ban. Ongelofelijk dat je door een fout gelijk geen fifa meer kan spelen op je hele PS4. Accountban snap ik maar hele console gaat echt te ver. Ik heb mijn ban ook pas 2 dagen nadat mijn account geband was gekregen en heb tussentijds niks illegaals meer gedaan. Please help. Ik heb 2 dagen geleden al beseft dat dit een domme fout was, ik hoef niet 2 dagen later ook nog een consoleban te krijgen.. ;(

Bericht 43 van 434 (4.166 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Kan dit alsjeblieft het belangrijkste gesprekspunt van jullie worden want echt heel veel mensen hebben hier last van...
Bericht 44 van 434 (4.186 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide

EA FIX DIT PROBLEEM. Zoveel mensen die dit PROBLEEM hebben en jullie zijn gewoon een week bezig zonder resultaat. EA is een miljoenenbedrijf. Kom op. Als er iemand gebaneed moet worden zijn jullie binnen een dag klaar maar wanneer er iets opgelost moet worden dan zijn jullie een week bezig en counting..... Ik heb nog een verzoek ingediend gister en heb vandaag al een mail gekregen dat tie wordt afgewezen omdat er al een onderzoek bezig is. Kijk foto in bijlage. Hoe kan het zijn dat jullie binnen een paar uur een verzoek cancelen maar niet binnen een week kunnen oplossen. LACHWEKKEND 

Bericht 45 van 434 (4.170 Weergaven)

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

Yo

ik had het ook wou ff fifa spelen omdat vakantie net was gestart kreeg ik een melding dat me ultimate team is geblokeerd op me hele playstation. Ik hoop dat dit gefixt kan worden fijne vakantie nog.

 

groetjes achraf

Bericht 46 van 434 (4.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

Ja ik ook

Bericht 47 van 434 (4.128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Hele playstation gebanned voor Ultimate Team

★★★ Newbie

Beste EA,

 

Ik startte net Ultimate Team op en tot schrok zag ik dat ik was gebanned voor heel Fifa. Ik vind dit echt heel jammer, want ik heb de 90 euro versie gekocht van fifa en heb 3 maanden gewacht op dit leuke spel en dan ben ik nu onterecht na een week gebanned.

 

Kunnen jullie mij hier please mee helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Delano Gerards

Bericht 48 van 434 (3.834 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★ Apprentice
@EA_Jason Hallo?!? Doen jullie uberhaupt wel iets bij het EA Help office?
Bericht 49 van 434 (4.114 Weergaven)

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

Ik heb dit dus ook ik heb ook al fifa punten gekocht en nu dit....

Bericht 50 van 434 (4.106 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help