Re: Onzin spel..

door Ferrymart
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Feedback] - Onzin spel..

[ Bewerkt ]
★ Novice

hallo,

ik zit maar geld in dit spel te pompen om is een keer eindelijk een paar walkouts te krijgen maar ik ben ondertussen al 1000 euro verder en de hoogste speler wat ik tot nu toe heb gekregen is een speler van 75k waarde .

wat is er tog aan de hand met dit spel ik speel elke dag en die bijna alle sbcs en haal elke week wel fifa points en uit alle packs krijg ik compleet niks fatsoenlijks wat een onzin ..

ligt dit aan mijn account moet ik een ander account maken ?

dit is iig het laatste jaar dat ik fifa haal/speel ik speel al vanaf fifa16 ofso maar dit is echt het laatste jaar krijg al 3 jaar bijna niks spelen word haast onmogelijk met al die andere goeie teams kan er niks tegen beginnen en ga er ook niet meer geld in stoppen ben wel klaar met dit spel wat een onzin. ik ken mensen die spelen het spel niet eens en die krijgen de beste kaarten .

ik speel elke dag en krijg helemaal niks in dit spel .

en op geen enkele manier kun je contact met die lui krijgen dus dan maar via hier ..

 

hoop dat iemand contact met me opneemt .. [edit: email address removed]

 

mvg robin wevers

Bericht 1 van 6 (524 Weergaven)

Re: Onzin spel..

★★ Guide
@Robinwevers89 het is het niet waard om geld te spenderen aan fifapunten. Ik heb gisteren 3 ultimate packs geopend en 3 keer kreeg ik die libertadores spelers en niet eens een 84..
Bericht 2 van 6 (500 Weergaven)
0 Kudos

Re: Onzin spel..

★ Novice

dat klopt daar ben ik ook wel achter op dit moment .. ik ken er een aantal die spelen het spel niet eens meer en doen alleen af en toe nog een sbc en die krijgen de beste spelers slaat helemaal nergens op .

Bericht 3 van 6 (465 Weergaven)
0 Kudos

Re: Onzin spel..

★ Guide

Idd stoppen met het kopen van packs. 
de rechter in Nederland heeft ea ook verboden om ze nog te verkopen maar ze nemen de boetes voor lief. Ze maken zoveel winst dat die boetes ze niets kan schelen.

 

spel draait alleen nog maar om winst maken, ze laten je spelers slechter spelen dan in t begin zodat je weer gaat investeren.

 

stoppen met spelen is het enigste wat help.

Bericht 4 van 6 (438 Weergaven)
0 Kudos

Re: Onzin spel..

[ Bewerkt ]
★ Guide

Wat ook irritant is dat je niet goed kunt opbieden met de companion app.

Wat frustrerend als er een goede speler aan je neus voorbij gaat om dat je een foutmelding krijgt.

De frustratie is nog groter als bij Fifa20.

Ik koop Fifa22 niet.

Als iedereen dat nou eens zou doen, dan gaan ze misschien nadenken bij EA.

 

Aangepast door EA_Neil. Feedback is prima maar let op het woordgebruik.

Bericht 5 van 6 (417 Weergaven)

Re: Onzin spel..

Community Manager (retired)

Hey allemaal,

 

We appreciëren feedback en snappen dat het openen van packs en het verkrijgen van de spelers die je graag wilt een gevoelig onderwerpen zijn en om die reden hield ik een oogje in het zeil. Helaas waren sommige van de reacties niet constructief en broken enkele van onze regels en hebben we het gevoel dat de discussie zelf niet meer waarde toe zal voegen.

 

Om te voorkomen dat deze discussie mogelijk uit de hand loopt en meer negatieve reacties aantrekt heb ik besloten een slotje te plaatsen op deze discussie. 

 

Omdat ik de feedback en de mening van spelers apprecieer en niet weg wil halen zal ik alle bovenstaande berichten verder laten staan.

 

We snappen de frustratie en willen jullie bedanken voor de feedback.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 6 (403 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help