Re: FUT clubnaam wijzigen

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT clubnaam wijzigen

★ Novice

Ik heb zopas mijn vorige FUT team verwijderd en een nieuwe FUT team opgestart.

 

enkel kan ik mijn clubnaam niet wijzigen omdat de doelstellingen aan staan van de vorige verwijderde FUT team. Waar ik toen mijn clubnaam al gewijzigd heb maar dat is volledig verwijderd

 

met gevolg ik speel met een * naam die ik niet kan wijzigen, welke opties heb ik om dit aan te passen?

 

 

Bericht 1 van 2 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT clubnaam wijzigen

Community Manager (retired)

Hey @jansenm77 ,

 

Het klopt inderdaad dat het verwijderen van de club je geen resets geeft op de doelstellingen om zo bepaalde misbruik tegen te gaan. Helaas raakt dit ook de mogelijkheid om de naam aan te passen. Helaas is er geen andere manier om dit te doen maar mocht je de oude naam terug willen is het mogelijk om eenmalig de club te laten herstellen via onze helpdesk. Dit haalt uiteraard ook de club terug.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help