Re: FIFA18 gameplay is terrible

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA18 gameplay is terrible

★ Novice
I play FIFA sinds way back 1995 necer had this much issues with FIFA. Its like im playing indoor soccer goalies suck badly especially inside the box 100 out of 100 is a goal. Standing tackles aint working couse all balls Will still be in there control, slidings tackles is 10 out of 10 free kick or penalty of the opponent just presses LT or L2 to put his * on your sliding. I have played to much this YeaR with frustration of the game. im even thinking About boycotting FIFA future games. Make your * work or dont get on the markt. Even if buggy semi working games is the new gaming industries standard
Bericht 1 van 2 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA18 gameplay is terrible

EA SPORTS FC Team

Hey @p0wn3d1991 en welkom op de Nederlandstalige Answers HQ!

 

De FIFA's uit de jaren 90 zijn ook de eerste die ik speelde, toentertijd kon je nog van de scheids wegrennen om geen kaart te krijgen en kon je het aantal pixel op het beeldscherm tellen :D

 

Van de problemen die je beschrijft heb ik weinig gemerkt in FIFA 18, standing tackles werken over het algemeen probleemloos en met de sliding tackles moet je wat voorzichtiger zijn. Ik gebruik deze vooral om ballen te onderscheppen wanneer het andere team probeert te passen. 

 

In ieder geval bedankt voor jouw feedback Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (528 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help