FIFA 18 Companion app

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 18 Companion app

★★ Guide

NU ik overgestapt ben van fifa17 naar 18, heb ik ook de companion app maar gedownload.

Volgens mij is de app bedoeld om door te spelen op plaatsen waar je geen xbox hebt.

Maar hij geeft aan:"blijf fut18 spelen op xbox one om toegang te krijgen tot de transfermarkt".

Hoe dan?

Bericht 1 van 8 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 18 Companion app

★★ Guide

en dan nu, is het dan toch eindelijk zo ver Standard smile

In thread bekijken

Bericht 7 van 8 (737 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 18 Companion app

EA SPORTS FC Team

Hey @mjc7180,

 

Dit komt doordat je nog niet genoeg hebt gespeeld in FIFA 18 om de transfermarkt te unlocken. Probeer eens om meer wedstrijden te spelen in FIFA 18 en speel de wedstrijden volledig uit. Na verloop van tijd zal je vanzelf de transfermarkt unlocken. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (757 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Companion app

★★ Guide
Ja, dit antwoord heb ik voorbij zien komen, probleem vind ik echter dat "meer spelen" zo onvolledig is. 20 wedstrijden of 3000? Daarnaast speel ik ze altijd volledig uit, daar ligt het niet aan. Vind het een goede uitvinding die app, maar om te kunnen kopen/verkopen ben ik op de avond aangewezen op mijn xbox, niet even vlug in mijn pauze en daar baal ik van, vind ik een minpunt van de app. Is dit niet gewoon door jullie om te zetten? Heb ook gewoon een baan naast dit spelen Standard smile
Bericht 3 van 8 (745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Companion app

EA SPORTS FC Team

Dat is ook het enige antwoord dat ik voor je heb Frown

 

We hebben geen exacte lijst met wat je exact moet doen om de markt vrij te spelen, gewoon door blijven spelen blijkt het op te lossen. Wie weet hebben we wat meer informatie hierover voor FIFA 19. 

Jason.png
Bericht 4 van 8 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Companion app

★★ Guide
ja, maar voor ffa19 heb ik er niks aan, speel fifa 18 )
Maar is frustrerend, denk je even in te loggen op de app om wat ssu te doen, kan je niet op de transfermarkt
Bericht 5 van 8 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Companion app

EA SPORTS FC Team

@mjc7180 Tja, dan is het een kwestie van blijven spelen totdat je de transfermarkt hebt vrijgespeeld Wink

Jason.png
Bericht 6 van 8 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 18 Companion app

★★ Guide

en dan nu, is het dan toch eindelijk zo ver Standard smile

Bericht 7 van 8 (738 Weergaven)

Re: FIFA 18 Companion app

EA SPORTS FC Team

Het heeft bij mij ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik de markt vrij had gespeeld op de Companion App, maar gelukkig kan je nu verder met de app Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help