Re: Eredivisie

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Eredivisie

★ Novice

Zodra ik een speler van de eredivisie toevoeg aan mijn team, gooit het spel mij terug naar het hoofdmenu. Ik kan elke selectie maken met elke speler, behalve met een eredivisie speler. Het maakt niet uit welke game mode ik speel op fut, het gaat al fout tijdens het maken van een selectie. Wordt dit nog verholpen? 

Bericht 1 van 4 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Eredivisie

★ Novice

Dat had ik al geprobeerd, maar dat deed het niet. Het probleem is ondertussen al verholpen. Gewoon een potje gespeeld zonder eredivisie spelers. Daarna kon ik alles weer doen Standard smile 

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (307 Weergaven)

Alle reacties

Re: Eredivisie

EA SPORTS FC Team

Hey @funcky88,

 

We zijn er inderdaad van op de hoogte maar we hebben in de tussentijd een oplossing voor je:

 

Verander de naam van jouw selectie of verwijder jouw selectie en maak een nieuwe aan. Daarna is alles weer in orde Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eredivisie

★ Novice

Dat had ik al geprobeerd, maar dat deed het niet. Het probleem is ondertussen al verholpen. Gewoon een potje gespeeld zonder eredivisie spelers. Daarna kon ik alles weer doen Standard smile 

Bericht 3 van 4 (308 Weergaven)

Re: Eredivisie

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het delen van de oplossing Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help