Een aantal bugs na Ecologisch Leven

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Een aantal bugs na Ecologisch Leven

Champion

Ik ben heel benieuwd of jullie na de patchupdates of na de aanschaf van Ecologisch Leven bugs tegenkomen in het spel.

Een inmiddels heel bekende is dat je Sims veel autonomer lijken te zijn.

Als ze bij jullie ook voortdurend een anti stressmengsel gaan brouwen (dit komt vooral voor als je 'In de natuur' hebt aangeschaft) of als ze moeilijker zijn aan te sturen (hun taken niet meer afmaken) De interactie computers langzamer zijn. Laat het dan eens hier weten. 

 

Ook als je problemen ervaart met buurtactieplannen, als je huis, winkel of restaurant wordt leeggeroofd terwijl je het buuractieplan 'delen is lief toch hebt uitgezet. Ook als je andere problemen tegenkomt na de patchupdate of de aanschaf van 'Ecologisch Leven' dan kan je ze hier achterlaten

  1. Laat dan ook gelijk even weten of je wel of geen modificaties of custom content gebruikt. 
  2. Welk besturingssysteem je gebruikt en
  3. Welke uitbreidingspakketten je hebt.

Als er vaak wordt gerapporteerd dan hoop ik dat er wat aan gedaan kan worden.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 5 (1.042 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Een aantal bugs na Ecologisch Leven

[ Bewerkt ]
Champion

@EverylastbreathDat Sims hun taken niet afmaken en ineens iets totaal anders gaan doen is een inmiddels bekende bug. Voor het stelen van huisraad kan je eens kijken of een van je buurtactieplannen niet toevallig 'delen is lief' is. Als dat zo is kan je proberen om je buurtactieplannen te herroepen en/of te veranderen. Voorlopig is het nog even wachten op een betere reparatie en dus een nieuw patchupdate die de meeste van de kleinere bugs moet verhelpen.
Hoe dan ook veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (886 Weergaven)

Alle reacties

Re: Een aantal bugs na Ecologisch Leven

★ Novice

Hallo,

 

Sinds dat ik ecologische leven heb heb is er van alles misgegaan. Eerst ging het goed, maar dan bleven mijn Sims van die toekomstkubussen aanmaken en als is ze verwijder kunnen ze die toch blijven gebruiken. Ook op mijn werk is er van alles mis. Ik ben actrice en ik kan mijn kostuum niet aantrekken en er is geen regisseur aanwezig. Dit zijn de 2 grootste problemen, maar er zijn er nog veel andere kleine die het lastig maken om de Sims nog op een leuke manier te spelen.

Ik heb al van alles gedaan om dit te verbeteren zoals repareren, de Sims verwijderen, Origin verwijderen en alle cache bestanden verwijderen en ik heb ook geen mods of cc.

 

Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen om dit op te lossen.

 

mijn besturingssysteem: Windows 10

uitbreidingspakketten:

Ik heb alle grote uitbreidingspakketten en een paar gamepacks en accessoirespakketten

 

 

Groetjes

 

 

 

Bericht 2 van 5 (982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Een aantal bugs na Ecologisch Leven

[ Bewerkt ]
Champion

@Ariannaseminara1De toekomstkubussen en de brokken klei zijn duidelijk bugs die kan je op het Engelse deel van het Forum ook vinden als bugs en die worden veel gerapporteerd.
Als je de Engelse taal een beetje machtig bent, wil jij je dan voor wat betreft de toekomstkubussen hierbij aansluiten?
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-ECO-Future-Cubes-Clay-Spawning-in-Inventories/m-p/9180759..., dat kan door op 'Me Too' te klikken.

Het probleem met het vervullen van sommige carrières ben ik ook al een paar keer tegengekomen. Diegene die jij hier beschrijft nog niet eerder.
Zou je die zelf willen melden? Dat kan hier: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs.
Het is altijd handig als je er een screenshot kan bijleveren.


In een aantal gevallen kan het helpen om het bestand: 'localthumbcache.package' te verwijderen. Dit bestand kan je meestal
vinden in de map: '\Documents\Electronic Arts\De Sims 4'. Het spel maakt bij de start dan een nieuw 'schoon' bestand aan. Een aantal van de oude foutjes die zijn blijven hangen, wordt hierdoor verwijderd. Hopelijk dat dat even helpt.


Voor wat betreft de bugs zullen we even moeten wachten op een nieuwe patchupdate.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (967 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Een aantal bugs na Ecologisch Leven

★ Novice

Hey,

 

Bij mij komen de bezoekers (familieleden) telkens spullen stelen uit mijn huis en soms maken mijn sims hun taken niet af. Heel frustrerend allemaal... 

Ik heb Windows 10 en heb nog jaargetijden en huisdieren als uitbreiding.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Sandrine

Bericht 4 van 5 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Een aantal bugs na Ecologisch Leven

[ Bewerkt ]
Champion

@EverylastbreathDat Sims hun taken niet afmaken en ineens iets totaal anders gaan doen is een inmiddels bekende bug. Voor het stelen van huisraad kan je eens kijken of een van je buurtactieplannen niet toevallig 'delen is lief' is. Als dat zo is kan je proberen om je buurtactieplannen te herroepen en/of te veranderen. Voorlopig is het nog even wachten op een betere reparatie en dus een nieuw patchupdate die de meeste van de kleinere bugs moet verhelpen.
Hoe dan ook veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (887 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help