EA instellingen

door indopower56
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA instellingen

★ Guide

Weer een belangenverstrengeling van EA. Ik wil schieten. Word van achter gehaald, en niks aan de hand. Ik heb een foto, maar het bestand is weer te groot. En nee, ik hoef niks aan de foto aan te passen, jullie moeten ervoor zorgen dat jullie klanten makkelijk terecht kunnen en alles kunnen leveren zonder te knippen en te plakken of programma's te downloaden die aantonen van jullie button delay of van jullie Momentum knoppen, of jullie favorieten lijst. Elke klant moet het zelfde zijn!! Dus links passen is links passen. Is de ene cuadrado 87 sneller dan een verdediger, dan moet de andere cuadrado ook sneller zijn. Niet alleen van de favorieten. 

Bericht 1 van 2 (83 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA instellingen

EA SPORTS FC Team

Filmpje is beter, kan je via jouw console naar YouTube uploaden en hier de link plaatsen Standard smile

 

Dan heb je het probleem ook niet met dat de screenshots te groot zijn. 

 

Het ding is dat we alles intern ook moeten testen, en als we het testen zonder dat we het kunnen reproduceren dan kunnen we de oorzaak ook niet achterhalen. Zo lang we een filmpje hebben met tijdstippen en account informatie, dan kunnen we aantonen dat het gebeurt en de data erbij pakken zodat we hopelijk kunnen zien wat er aan de hand is en het zo oplossen.

 

Vandaar dat we om al deze informatie vragen. Ik snap dat het wat meer moeite kost van jullie kan, maar zo kan de community helpen met problemen op te lossen en daar zijn we toch voor? Als er een makkelijkere manier was zonder jouw input, hadden we natuurlijk voor die optie gekozen. 

 

Ik zie veel negatieve berichten van jullie, maar ik wil in ieder geval laten weten dat we er serieus mee omgaan en dan we niet zomaar voorbeelden vragen voor de lol.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (79 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help