Draft hackers PC

door ambified00
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Draft hackers PC

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Beste,

 

Een van de redenen waarom ik de gameplay op PC enorm haat is omdat elke keer als ik draft speel, en ik in de finale kom, dat ik tegen een hacker kom die gewoon leavet en ik de loss krijg. Dit gebeurt me letterlijk elke keer als ik een draft start en ik krijg altijd ook nog de loss. Wanneer gaat EA ervoor zorgen dat dit niet meer kan?

 

In het onderstaande filmpje heb ik aangetoond wat de hackers elke keer doen bij de 1e, 2e, 3e of 4e ronde. 

 

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Naming & Shaming is niet toegestaan. 

Bericht 1 van 5 (377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Draft hackers PC

EA SPORTS FC Team

Hey @ambified00,

 

Wanneer je iemand ervan verdenkt van vals spelen, dan kan je de speler via Origin rapporteren:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

 

Ik wil je er ook aan herinneren dat Naming & Shaming op het forum niet toegestaan is, het is beter om deze info door te geven op bovenstaande manier.

 

Ik zal het in ieder geval doorgeven, weet je nog de exacte datum en het tijdstip?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (348 Weergaven)

Alle reacties

Re: Draft hackers PC

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Zojuist weer een draft gestart, en in de tweede ronde kwam ik alweer tegen deze *'snip* en hij gebruikte uiteraard weer de hack en ik verloor wéér de DRAFT. @EA_Jason kan deze *snip* aub gebanned worden?

 

EDIT door EA_Jason: Naming & Shaming

 

Bericht 2 van 5 (359 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Draft hackers PC

EA SPORTS FC Team

Hey @ambified00,

 

Wanneer je iemand ervan verdenkt van vals spelen, dan kan je de speler via Origin rapporteren:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

 

Ik wil je er ook aan herinneren dat Naming & Shaming op het forum niet toegestaan is, het is beter om deze info door te geven op bovenstaande manier.

 

Ik zal het in ieder geval doorgeven, weet je nog de exacte datum en het tijdstip?

Jason.png
Bericht 3 van 5 (349 Weergaven)

Re: Draft hackers PC

★★★ Novice

Beste Jason,

 

Gisteren kwam ik hem tegen (28 juni) om 13:47 uur en vandaag (29 juni) om 11:47 uur. Maar op PC gebeurt dit elke draft en is ook een bekend probleem, ik hoop dat dit ooit wordt opgelost/bestreden...

 

Mvg,

 

Tristan

Bericht 4 van 5 (339 Weergaven)

Re: Draft hackers PC

EA SPORTS FC Team

Thanks, ik heb het voor je doorgegeven Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 5 (330 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help