Re: Ea maffia

door dutchglitcher76
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Divisies

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Graag zou ik uitleg willen over het volgende 

Speelde in div 6 toen heb ik een aantal keer commentaar gehad op de servers van ea nu speel ik diverse 9 en kom er ook niet meer uit mag al blij zijn dat ik niet degradeer nu heb ik een nieuw account aangemaakt waar het complete team nog niet de helft waarde heeft als op mijn main account en wat schets mijn verbazing speel al 2 weken schommelend tussen diverse 6&7 met een team van pak en beet 200.000 dat terwijl ik de meta spelers op mijn man account heb die ieder deur verliezen zowel op kracht als op snelheid *snip* en een oplossing hiervoor aangezien er veel geld in mijn main account zit

 

EDIT door EA_Jason: Zoiets doen we niet, dus het is nooit productief om dit te bespreken.

Bericht 1 van 7 (405 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea maffia

EA SPORTS FC Team

Ik denk dat ik hier even op moet reageren. Er is totaal geen correlatie tussen hoe jouw spelers spelen en of je post op dit forum of niet.

 

We hebben 0 invloed op hoe jouw spelers reageren in het spel en of ze wel of niet bepaalde acties willen uitvoeren. Daarnaast heeft het voor ons 0 nut om spelers te benadelen, denk je nou echt dat we spelers die niet blij zijn met het spel een extra push gaan geven om meer negatieve dingen te plaatsen?

 

Het antwoord is trouwens nee, dat doen we en kunnen we niet en daarom sluit ik dit topic.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 7 (282 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea maffia

★ Apprentice

Main account 

If mbappe  If neymar mid garrincha 

Mid Maradona futmas sissoko mid blanc 

Baby Carlos van dijk canavaro otw wan bisakka  van der sar  

 

En op het nieuwe account heb ik alleen son  en de rest allemaal spelers van rond de 2000 a 3000 p stuk  dus snap het niet  @EA_Jason

Bericht 2 van 7 (397 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea maffia

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@EA_Jason ik zie je meerdere mensen antwoorden dan is het wel heel klant onvriendelijk om hier geen antwoord op te geven want dit is duidelijk te bewijzen heb beide accounts op mijn ps en het ia onmogelijk dat een speler van 2000 coins beter is dan een van 2.2 miljoen dus graag zou ik een antwoord willen *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Daar zit geen verband tussen.

Bericht 3 van 7 (386 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea maffia

EA SPORTS FC Team

Hey @dutchglitcher76,

 

Ik heb ondertussen al meer dan 18 000 reacties op het forum achtergelaten en ik doe altijd mijn best om zo veel mogelijk te beantwoorden. soms duur het alleen iets langer, vooraal aangezien het de laatste tijd zo druk is op het forum.

 

Iedereen zit natuurlijk veilig thuis en dat zorgt ervoor dat meerdere mensen willen gamen.

 

Waarom je beter speelt met een team met andere spelers kan ik je niet vertellen, Misschien dat deze spelers beter bij jouw speelstijl passen, misschien dat jouw tactieken beter tegen jouw tegenstanders in gaan, misschien ben je slechtere spelers tegengekomen, mogelijk dat je de kwalificatie-wedstrijden veel beter hebt gespeeld en dat je in een hogere divisie terecht kwam, misschien dat je veel rustiger speelt en meer controle hebt aangezien je geen verwachtingen ehbt van jouw team en gewoon speelt.

 

Het is voor mij onmogelijk om te vertellen waarom je met een ander team beter speelt, dat ligt helemaal aan jou Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 7 (352 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea maffia

★ Apprentice
@EA_Jason Dit is de grootste onzin die je me nu vertelt alle tactieken zijn het zelfde speel ook bij beide 4.2.3.1 en de tegenstanden in een hogere divisie mag je neem ik voor het gemak maar even aan zijn beter toch net als de teams die ik met mij nieuwe account tegen kom het is veranderd na telefonisch contact en klachen hier op het forum over de bespeelbaarheid van de game toen was er gewoon niet meer te spelen met mijn originele account en ik lees hier verschillende berichten van mensen die er ook last van hebben van precies dit probleem na commentaar lijkt het wel of je op een zwarte lijst komt en je niets meer kunt
Bericht 5 van 7 (333 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea maffia

★★★ Apprentice
@dutchglitcher76 Same here ! Sinds ik hier commentaar gaf lukt letterlijk niets meer. Maar bon al die commentaren dat ze krijgen hier en op youtube en dergelijke zijn allemaal verzinsels.. eigenlijk zou niemand meer FIFA moeten kopen. Dan zullen ze snel wel luisteren naar de fans. Het is de moeite niet waard om hier uw problemen op te sommen. Ze denken alleen aan het grote geld dat is normaal het is een business Standard smile
Voorbeeld ik had daarjuist een match en zoals gewoonlijk lukt letterlijk niets bij mij! Ik sta in de passlijn van mijn tegenstrever en TOCH gaat die bal voorbij of botst het “toevallig” tegen mijn verdediger en terug bij de aanvaller en dan scoort hij. Besef mijn verdediger is dus Varane Standard smile Nog een voorbeeld: ik win een duel en loop met mijn middenveld naar de overkant ik zie de aanvaller van mijn tegenstrever vertrekken met echt een grote achterstand en toch kan hij mij inhalen en de bal afpakken??? Maar als ik dan met mijn verdediger een flankspeler wil inhalen dan verliest hij ineens snelheid en loopt die als een hijgende hond achter en krijg ik een doelpunt tegen ... en zo is dat constant.
Goede raad ga over naar Konami en spendeer uw geld niet in FIFA 21 binnenkort Wink
Bericht 6 van 7 (324 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea maffia

EA SPORTS FC Team

Ik denk dat ik hier even op moet reageren. Er is totaal geen correlatie tussen hoe jouw spelers spelen en of je post op dit forum of niet.

 

We hebben 0 invloed op hoe jouw spelers reageren in het spel en of ze wel of niet bepaalde acties willen uitvoeren. Daarnaast heeft het voor ons 0 nut om spelers te benadelen, denk je nou echt dat we spelers die niet blij zijn met het spel een extra push gaan geven om meer negatieve dingen te plaatsen?

 

Het antwoord is trouwens nee, dat doen we en kunnen we niet en daarom sluit ik dit topic.

Jason.png
Bericht 7 van 7 (283 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help