Re: Gameplay

door indopower56
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De gameplay is waardeloos

★★★ Newbie

De gameplay is heel slecht het speelt traag spelers bewegen niet en je wordt er soms uitgegooid. En ik merk ook dat julie niet reageren op vragen over de gameplay

Bericht 2 van 8 (607 Weergaven)

Gameplay

★★ Newbie

Fifa 20 is echt om te janken. Als 21 niet beter aanvoelt is t gedaan 

Bericht 1 van 8 (627 Weergaven)

Fifa is aan zijn einde toe.

★★ Novice

Beste lezer, 

 

Ik heb er echt geen woorden meer voor in wat voor staat dit spel op dit moment is.

Het enige wat io tegen krijg is goals in de 90ste minuut en er gebeuren de raarste dingen, zoals ik die word neergehaald in de 16 en een vrije trap krijg. 
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de slechte regeling/service met de ultimate tots pack, want ik wou graag de ultimate tots pack doen, maar ik kan hem pas doen na deze weekend league, het probleem is dus dat ik het super oneerlijk vind dat mensen die de sbc hebben gedaan 2 keer een pack hebben gekregen en dat mensen die van plan waren om de pack later te doen, die krijgen dan maar 1 pack.

Kortom fifa is een beetje aan zijn einde toe en dat komt 100% door ea, omdat ze niks geven om de mensen, ze geven alleen maar om de centjes.

 

Groetjes Niek.

Bericht 3 van 8 (589 Weergaven)

Re: De gameplay is waardeloos

★★★★ Novice
@feyfriso Werkelijk schandalig. Koop fifa 21 niet!!
Bericht 4 van 8 (572 Weergaven)

Re: Gameplay

★★ Guide

Het probleem is dat FIFA21 al gemaakt is dus het zal net hetzelfde voelen..

 

Gamechangers, Content creators, Pro spelers, Bekende mensen (Snoopdogg, Lukaku,...) hebben allemaal geklaagd over hoe slecht het spel is maar er is niemand die luistert..

Bericht 5 van 8 (583 Weergaven)

Re: Gameplay

★ Guide

Echt drama spel. Dezelfde spelers kunnen sneller en sterker zijn bij tegenstanders en goals maken die je 1 keer in de 100 jaar ziet. 

Bericht 6 van 8 (567 Weergaven)

Re: Gameplay

★ Apprentice

En ook niemand van EA die gaat reageren die zijn veel te druk met de nieuwe fifa promoten 

 

@EA_Zoe 

Bericht 7 van 8 (557 Weergaven)

Re: Gameplay

★★ Guide
@dutchglitcher76 Ze luisteren alleen naar de casuals..
Bericht 8 van 8 (521 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help