Re: Conditie gaat sneller

door Super-Assie86
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Conditie gaat sneller

★★★ Newbie

Kunnen de taktieken uitgezet worden of moet ik joystick uitelkaar bouwen 

Bericht 11 van 15 (225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie gaat sneller

★★★ Novice
@EA_Jason Probleem is nu opgelost inderdaad! Jammer dat dit niet eerder is gecommuniceerd. Zodra de wedstrijd start, beneden pijl drukken en vervolgens de linker en rechterlijk niet meer activeren. Meteen veel wedstrijden weer gewonnen en mijn plezier weer gevonden.
Bericht 12 van 15 (212 Weergaven)

Re: Conditie gaat sneller

★ Novice

Deze feit is waar. Conditie gaat veel sneller omlaag dan ervoor. doe hier iets aan. Nu is het bijna elke wedstrijd de conditie terug aanvullen. 

Bericht 13 van 15 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie gaat sneller

★★★ Newbie
@EA_Jason Heey bij mij net hetzelfde probleem mijn stamina is na 20 minuten helemaal op... en dat zonder druk te zetten en bij balverlies terugvallen... heb gezien op engelse forums mensen met hetzelfde probleem. Wanneer of hoe kan dit gefixt worden? Groetjes
Bericht 14 van 15 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie gaat sneller

★★★ Novice
Probleem is nu opgelost inderdaad! Jammer dat dit niet eerder is gecommuniceerd. Zodra de wedstrijd start, beneden pijl drukken en vervolgens de linker en rechterlijk niet meer activeren. Meteen veel wedstrijden weer gewonnen en mijn plezier weer gevonden.
Bericht 15 van 15 (191 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help