Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

door lycanstrife1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

★★★ Novice

Eerlijk? De problemen waren echt heel ernstig aan mijn kant.

Ik denk dat ik 4 a 5 uur heb kunnen spelen met een maat van mij in het hele weekend.

Had stiekem gehoopt op een langere demo periode ivm alle problemen die er waren.

En jammer dat alles via EA origins moest gaan want een andere maat van mij had een code gekregen van mijn andere maat en die kreeg zijn account niet werkend op de pc.

Zelfde problemen die ik ook had alleen ik kwam er nog wel uit.

 

Verder heb ik het idee dat de versie die wij speelden niet 100% was...

 

Maar los van al het negatieve... Vond ik de game verder wel gaaf. Ik hou van Mechs en Exosuits en gelukkig vond ik de Interceptor heel gaaf.

Colossus vond ik echt te traag en vervelend. Ranger was ook wel oke. En de Storm moest ik nog testen maar helaas... niet meer gelukt.

 

Al met al ben ik er verdeeld over. Het voelt heeeeeeeel erg als Destiny maar dan wel veel vetter.

Maar... Ik weet nu nog niet 100% of het wat voor mij is.

Lekker wisselvallig he?

 

Heb jij er zin in?

Bericht 11 van 17 (967 Weergaven)

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

EA SPORTS FC Team

Destiny, maar veeel vetter. Dat klinkt als een spel voor mij! :eahigh_file:

 

Er waren inderdaad wat problem met Anthem, binnenkort is de Open Demo er en kunnen we ondervinden of alles nu een stuk beter gaat. Uit het bericht van Head of Live Service kunnen we zien dat we ermee bezig zijn:

 

http://blog.bioware.com/2019/01/26/anthem-vip-demo-update/?utm_campaign=anth_hd_ww_ic_soco_twt_anthe...

 

Ik wil dolgraag het spel spelen maar ik weet nu niet of ik de Demo wil spelen en het spel al een beetje ken, of dat ik er juist vers in wil gaan. Ik houd er altijd van om blind een spel in te gaan zonder de details te weten.

 

Destiny vond ik erg tof (ik hou wel van co-op games) maar ik zou willen dat ze meer content hadden zoals de Vault of Glass. 

Jason.png
Bericht 12 van 17 (965 Weergaven)

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

★★★ Novice

Ik begrijp je volledig.

 

Ik zou zeggen geef de demo een kans en kies gewoon 1 Javelin en blijf van de rest af. 
Demo is toch niet representatief van het volledige spel.

 

Vrijdag of zaterdag hoor ik je reply dan wel hier wat je ervan vind Wink

Goed? :D

Bericht 13 van 17 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

EA SPORTS FC Team

:D

 

Ik zal kijken of ik tijd heb voor de demo, ik moet zaterdag naar Nederland vliegen. Gaat wel even duren voordat ik alles heb geïnstalleerd. 

Jason.png
Bericht 14 van 17 (959 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

★★★ Novice

Succes toegewenst!

Fijne en veilige vlucht!

Bericht 15 van 17 (953 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

EA SPORTS FC Team

Zal wat worden met al die sneeuw, zijn er veel problemen met OV op dit moment in NL?

 

Maar goed ik zal morgen even proberen PsPlus te halen en de Anthem demo zodat ik kan zien of ik zaterdagochtend een paar uurtjes kan spelen. Misschien hebben we hier een thread nodig voor de Alliances/Guilds/Clans/vrienden gezocht zodat NL spelers elkaar kunnen vinden.

Jason.png
Bericht 16 van 17 (951 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Code verkeerd ingevuld Anthem - hulp nodig aub.

★★★ Novice

Volgens mij valt alles wel mee. Sneeuw is niet veel bij ons dan...

 

En een groep chat / thread zou kunnen!

Bericht 17 van 17 (945 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help