Clubnaam wijzigen

door stefferke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Clubnaam wijzigen

★★★ Newbie
Clubnaan wijzigen hoe kun je clubnaam wijzigen zonder dat je nog een clubnaam wijzig kaartje hebt
Bericht 1 van 9 (23.536 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Clubnaam wijzigen

EA SPORTS FC Team
@Galli_Je_Niffo Ik ben bang dat het niet mogelijk is, tenzij je echt een naam hebt die niet door de beugel kan, dan kan je dit aangeven bij ons Terms of Service team.
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 9 (12.945 Weergaven)

Alle reacties

Re: Clubnaam wijzigen

EA SPORTS FC Team

Hallo @stefferke,

 

De clubnaam is maar op enkele manieren aan te passen, via de Manager Taken en via de item in de catalogus. Wanneer je beide al hebt gedaan, ben ik ban dat je jouw clubnaam niet meer kunt aanpassen.

 

Ik weet niet zeker of dit mogelijk is met dit item, maar mogelijk kan een vriend jou de FUT naam wijzigen item kado doen.

Jason.png
Bericht 2 van 9 (23.531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Clubnaam wijzigen

★★★ Newbie

hallo Jason bedankt voor jouw antwoord.

een vriend meende grappig te zijn en heeft alle clubnaam wijzigingstokens opgemaakt waardoor er nu een * naam staat wat ik niet echt leuk vind. ik heb al gevraagd aan een vriend als hij er een kan sturen maar bij dit item gaat dat niet? 

kan ik niet bij ea zelf aanvragen voor een nieuwe clubnaam

met vriendelijke groet,

 

Bericht 3 van 9 (23.525 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Clubnaam wijzigen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Geen probleem, ik ben hier om te helpen Wink

 

Ik heb het nog verder voor je nagekeken, maar de enige manier om van die slechte clubnaam af te komen is om opnieuw te beginnen met een nieuwe club. Hiermee raak je wel alles kwijt (coins, spelers, wins/losses, etc.). Ik kan nog even overleggen met een ander team om te zien of er nog andere mogelijkheden zijn. 

 

EDIT: @stefferke

 

Je kan contact opnemen met onze klantenservice waar ze dit verder voor je kunnen onderzoeken, ik kan geen garantie geven dat jouw clubnaam wordt aangepast. 

Jason.png
Bericht 4 van 9 (23.519 Weergaven)

Re: Clubnaam wijzigen

★★★ Newbie

Hallo Jason,

Ik heb precies hetzelfde probleem en wil super graag mijn clubnaam veranderen. Ik heb al een vriend gevraagd maar die vertelde mij dat je het maar 1x kan wijzigen.

Dus is er een mogelijkheid dat ik nog mijn clubnaam kan veranderen.

Bericht 5 van 9 (12.955 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Clubnaam wijzigen

EA SPORTS FC Team
@Galli_Je_Niffo Ik ben bang dat het niet mogelijk is, tenzij je echt een naam hebt die niet door de beugel kan, dan kan je dit aangeven bij ons Terms of Service team.
Jason.png
Bericht 6 van 9 (12.946 Weergaven)

Re: Clubnaam wijzigen

★★★ Newbie

Een vriend van mij heeft dat ook gedaan maar ik heb een niet zo'n leuke naam namelijk soldaten zelf vind ik deze naam een beetje apart is er een manier om deze te veranderen ookal heb ik die opdracht al uitgevoerd van verander je naam.?

 

Bericht 7 van 9 (11.502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Clubnaam wijzigen

EA SPORTS FC Team
@iemand2004 Ik ben bang van niet, soldaten is misschien niet de beste naam, maar het overtreedt niet onze Terms of Service.
Jason.png
Bericht 8 van 9 (11.496 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Clubnaam wijzigen

★★★ Newbie

Oké helaas in ieder geval bedankt

 

 

Bericht 9 van 9 (11.487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help