Re: Champion or Tarsis' Takes a long time

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Champion or Tarsis' Takes a long time

★★★ Novice

Can't they lower the 'Champion of Tarsis' limit? I like the game to play, but to be honest I think this will take a long time.

Bericht 1 van 4 (1.623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Champion or Tarsis' Takes a long time

EA SPORTS FC Team
@W_trooper Hoi hoi,

Ik zag laatst een berekening op Reddit over hoe lang het gaat duren, hij kwam uit om 165 uur:

https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/az8g97/champion_of_tarsis_complete_150000_reputation...

Het voordeel is dat er geen timer op zit en dat je kunt blijven spelen, ik denk dat dit meer een challenge is voor de echte die-hard fans.
Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Champion or Tarsis' Takes a long time

★★★ Novice
@EA_Jason Hallo, bij de berekening wordt uitgegaan van 10000 punten per dag, maar dit is niet haalbaar. Ik kom op hooguit op 2000 per dag (12 uur spelen op een dag)...... Ik heb meer dan 325 uur gespeeld en nog maar op 54000 punten!!! Dat is echt alleen voor de die-hards inderdaad. Het wordt alleen wel een beetje eentoning ;-) .
Bericht 3 van 4 (1.586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Champion or Tarsis' Takes a long time

EA SPORTS FC Team

Zo ken ik nog wel Warhawk, een spel met voertuigen, vliegtuigen, etc. dat ik regelmatig op de PS3 speelde.

 

Ik dacht voor de lol eens te kijken hoe lang het voor mij ging duren om General te worden, enkele honderden uren later was ik nieteens in de buurt.

 

https://warhawk.fandom.com/wiki/Rank

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help