Spelers carrière

door Nikolay1888Sabo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Career mode updates

★★ Novice

@ea Als ik nu de career mode start en na verloop van tijd patchen jullie om de bugs uit te filteren, kan ik dan verder met dezelfde carrière. Of zal ik een nieuwe carrière moeten starten eenmaal jullie al de bugs gepatcht hebben?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

 

 

Bericht 7 van 8 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Tegenstanders zonder beste opstelling

★★★ Newbie

Tegenstanders lijken willekeurig hun spelers op te stellen bij carrière mode. Er klopt ook niks van de ranglijst, top 6 Engeland speelt volledig tegen degradatie

Bericht 1 van 8 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Problemen met Carrière

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Geregeld blijft het spel hangen in carrière mode 

Tijdens transfers of vlak na een gespeelde wedstrijd,

Moet dan altijd het spel terug afsluiten en terug opstarten,

Bij al mijn ándere games is dit niet 

Hoe los ik dit op ? 

Bericht 2 van 8 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 20 blijft vast hangen

★★★ Novice

Hier precies hetzelfde probleem, ongeveer 5 keer per transferwindow mket je het spel resetten.

Bericht 3 van 8 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Carriere mode is slecht

★★★ Novice

Carrieremode is niet realistisch. Alle topspelers worden verkocht en word niemand gekocht door de club. Topclubs staan onderaan en topspelers zitten op de bank. Kansloos om te spelen op zo een manier 

Bericht 4 van 8 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen met Carrière

★★★ Newbie

ja en ik vraag me af of het nou hoort of dat het een bug is maar ik vindt het heel jammer en irritant dat als je simuleert meteen de uitslag er komt. In fifa 19 kon je hem gwn laten lopen of overslaan zo kon je zelf kiezen, dit vindt ik best jammer.

Bericht 5 van 8 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Spelers carrière

★★★★ Novice

Hallo 

 

Ik wil even door geven dat er een groffe fout in fifa 20 spelers carrière zit. 

 

Zodra je bijna klaar bent met je eerste seizoen na de maand februari kan je geen skill meer doen met je stick of knoppen hij werkt dan gewoon niet, ik dacht eerst van zou wel fout zijn bij mij 1 ste seizoen dus heb ik een nieuwe gestart en percies het zelfde probleem na de maand februari en ook in andere competitie heb ik dat. 

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik word hier echt gek van. 

 

Vriendelijke groeten 

Nikolay 

 

 

Bericht 6 van 8 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen met Carrière

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem en als ik de forums volg, hebben veel spelers hetzelfde voor. Het is daarom dat ik mij afvraag of het zin heeft om te proberen vorderen in de carrière of gewoon het spel 4 maand te laten liggen.

Bericht 8 van 8 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help