Re: Bugs after last update

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bugs after last update

★ Novice

I have 4 bugs.

My Sims won't go to work after the last update. Not even the 'stay at home' assignments are updated when I complete them. (I do a lot of painting and writing now)

Also, when I return from build mode to live mode, all my options are gone. I couldn't do anything, not even save. (I save and quit the game in build mode and restart the game)

And when I come from CAS back to live mode, all the moodlets are gone. the complete sim information, mood, whims, everything is grey and has no information. (I don't change clothes untill they become YA)

Last, when I switch from 1 sim to the next, except for needs, the info isn't updated like work, goals, inventory,... (I switch back to needs everytime I change sims)

 

Thanks!

Bericht 1 van 5 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: Bugs after last update

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @LadySakura94.

Dit zullen geen bugs zijn. Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud, die je dient als eerste allemaal te verwijderen. Aansluitend de basisstappen doen. Zorg ook dat De Sims 4 is bijgewerkt.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (657 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Bugs after last update

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @LadySakura94.

Dit zullen geen bugs zijn. Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud, die je dient als eerste allemaal te verwijderen. Aansluitend de basisstappen doen. Zorg ook dat De Sims 4 is bijgewerkt.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (658 Weergaven)

Re: Bugs after last update

[ Bewerkt ]
★ Novice

Dat dacht ik inderdaad ook, dit heb ik al geprobeerd. Ik had mijn hele mods map leeggehaald, het spel geüpdate, gerepareerd, pc opnieuw opgestart en het heeft niet geholpen. Tieners gaan wel naar school.

Bericht 3 van 5 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs after last update

★ Novice

Hoi, ik heb dit nog eens geprobeerd en het werkt. Alles wat ik had opgelijst is opgelost Standard smile 

Bericht 4 van 5 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs after last update

★★★★★ Expert
Basisstappen doen geven de oplossing, @LadySakura94.
Bericht 5 van 5 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help