Bevestiging e-mail adres

door Jord_Vorenholt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bevestiging e-mail adres

★★★ Novice

Hello,

 

I was asked to confirm my e-mailadres, I followed the instructions but both clicking the link and copy-pasting it didn't work.

I then answered the comfirmation e-mail and got a reply "how can we help" plus link to https://help.ea.com/

 

I suppose I still need my e-mail confirmed.

 

Also, one other thing, (obviously I just purchased), and even though I set English as my language my game (only?) has commentary in Dutch.

Can I change it to English please and how? thanks in advance

 

just to think about it, I actually would have looked forward to German Spanish and French and Italian commentary too. Not the Dutch ones to be honest.

 

Thanks, Jord Vorenholt

 

PS sorry voor als ik dit meer dan eens gepost heb

Bericht 1 van 2 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bevestiging e-mail adres

EA SPORTS FC Team

Hallo @Jord_Vorenholt,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Het is mogelijk om een nieuwe link aan te vragen door nogmaals op de verificatie knop te drukken, je kunt de link ook openen in een andere browser om te zien of dat wel werkt Standard smile

 

FIFA 19 kan je met Engels commentaar spelen door de taal van jouw console in het Engels te zetten en de instellingen aan te passen in het menu. Ik zelf zelf ook altijd met commentaar inhet Engels dus ik snap waar je vandaan komt Wink

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (243 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bevestiging e-mail adres

EA SPORTS FC Team

Hallo @Jord_Vorenholt,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Het is mogelijk om een nieuwe link aan te vragen door nogmaals op de verificatie knop te drukken, je kunt de link ook openen in een andere browser om te zien of dat wel werkt Standard smile

 

FIFA 19 kan je met Engels commentaar spelen door de taal van jouw console in het Engels te zetten en de instellingen aan te passen in het menu. Ik zelf zelf ook altijd met commentaar inhet Engels dus ik snap waar je vandaan komt Wink

Jason.png
Bericht 2 van 2 (244 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help