Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

door guthierez
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★★★★★ Apprentice

Het is misschien nog wat vroeg maar klopt het dat Ultimate en de Champions editions niet uitkomen in België? 

Bericht 1 van 12 (4.228 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

EA SPORTS FC Team

Hey @guthierez.,

 

Dat is inderdaad een beetje een lastige situatie.

 

Volgens de disclaimer op de info-pagina over FIFA 19, leveren wij deze edities alleen in landen waar FIFA-Punten verkocht worden. Aangezien FIFA Punten niet verkocht worden in België, ben ik bang dat het inderdaad niet mogelijk is. 

 

* PRE-ORDER VOOR ULTIMATE EN CHAMPIONS EDITION UITSLUITEND BESCHIKBAAR VOOR PS4, XBOX ONE EN PC, OVERAL WAAR FIFA-PUNTEN WORDEN VERKOCHT. ER ZIJN BEPAALDE VOORWAARDEN EN BEPERKINGEN VAN TOEPASSING. ZIE https://www.ea.com/nl/games/fifa/fifa-20/fifa-20-game-and-offer-disclaimers VOOR MEER INFORMATIE. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 12 (4.168 Weergaven)

Alle reacties

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

EA SPORTS FC Team

Hey @guthierez.,

 

Dat is inderdaad een beetje een lastige situatie.

 

Volgens de disclaimer op de info-pagina over FIFA 19, leveren wij deze edities alleen in landen waar FIFA-Punten verkocht worden. Aangezien FIFA Punten niet verkocht worden in België, ben ik bang dat het inderdaad niet mogelijk is. 

 

* PRE-ORDER VOOR ULTIMATE EN CHAMPIONS EDITION UITSLUITEND BESCHIKBAAR VOOR PS4, XBOX ONE EN PC, OVERAL WAAR FIFA-PUNTEN WORDEN VERKOCHT. ER ZIJN BEPAALDE VOORWAARDEN EN BEPERKINGEN VAN TOEPASSING. ZIE https://www.ea.com/nl/games/fifa/fifa-20/fifa-20-game-and-offer-disclaimers VOOR MEER INFORMATIE. 

Jason.png
Bericht 2 van 12 (4.169 Weergaven)

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★★★★★ Apprentice

Hmm wat jammer ik speel nog vaak FUT en dan zijn die extra packs echt handig en vooral die early acces is zeer fijn, maar het blijft toch ook raar. Je krijgt op zich geen Fifa punten bij de duurdere versies. En bij de standaard versie krijg je ook FUT Packs dus eigenlijk is het wat vreemd dat de andere versies niet mogen. Het is toch een vreemde wet, op zich vind ik het verbod op die points niet zo erg want ik kocht er quasi nooit, maar het is dan wel heel jammer dat je de speciale versies niet kunt kopen door dit verbod. ik vraag me af wanneer ze panini albums en pokemon kaarten gaan verbieden Tongue out 

 

En stel dat je de game uit Nederland of Frankrijk haalt, kan je dan gebruik maken van de extra voordelen ervan of zal bijvoorbeeld de psn store de code niet accepteren?

Bericht 3 van 12 (4.165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

EA SPORTS FC Team

Ik heb er verder ook geen informatie over, naast de info die op de website staat Frown

 

Over het tweede gedeelte, daar kan ik al helemaal niets over zeggen Wink

Jason.png
Bericht 4 van 12 (4.159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★ Apprentice

Adres wijzigen bij accountinstelling.. maar ea is zo slim om het land vast te zetten zodat we deze niet kunnen aanpassen

Bericht 5 van 12 (3.900 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★ Novice

Als ik de champions edition koop in Nederland kan ik dan in Belgie met mijn Belgische account mijn bijhorende pakketten verzilveren?

Bericht 6 van 12 (3.884 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★★ Novice

enig idee waarom overheid niet akkoord is met fifa punten te mogen aankopen?

 

Bericht 7 van 12 (2.996 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

EA SPORTS FC Team
@dunknown1 Dat zou je aan de overheid moeten vragen Standard smile
Jason.png
Bericht 8 van 12 (2.970 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

★★ Novice

it is toch al te zot... is wel 1 van de redenen waarom ik fifa speel.. die FUT... en ze nu alleen nog met coins te kopen die je verkrijgt via het spelen heb je een grote disadvantage ten opzichte van mensen die wel fifa punten kunnen kopen.

 

ik denk dat het voor mij niet meer boeit die fifa dan... :/ spijtig... 

Bericht 9 van 12 (2.950 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beschikbaarheid Ultimate en Champions editions België

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes.

Bericht 10 van 12 (2.933 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help