Apex Legends - Season 1 Battle Pass

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Apex Legends - Season 1 Battle Pass

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Battle Pass

 

Laat het beest in je los met de Season 1 Battle Pass. Speel meer om te levelen en unlock exclusieve reward.


Koop de Battle Pass in-game voor 950 Apex Coins

 

 

Battle Pass Bundel

 

Krijg de Battle Pass en unlock direct jouw volgende 25 levels voor Season 1. 

Haal de Battle Pass Bundel in-game voor 2800 Apex Coins.

 

 
 
 
 
Hoe werkt de Battle Pass?

Hoe meer je speelt, hoe meer je krijgt. Pak de Wild Frontier Battle Pass en spring de arena in, waarbij je met elk level je levels up krijgt voor de Battle Pass en je exclusieve rewards kunt unlocken.

Wild Frontier Legend Skins

Unlock de Lifeline Revolutionary skin, Wraith Survivor skin en de Mirage Outlaw skin direct met jouw aankoop van de Battle Pass.

 
Battle Pass Rewards
 
Verdien meer dan 100 unieke items tijdens het seizoen - alles dat je weet te pakken voordat het seizoen voorbij is,  blijft van jouw.
 
 
Gratis Rewards

Iedereen die Apex Legends Season 1 speelt kan het volgende verdienen:

 

1 Wild Frontier Legend Skin
5 Apex Packs

 

18 Wild Frontier Stat Trackers
 
Klaar om mee te doen?

Om de Battle Pass te krijgen, hoef je alleen maar Apex Legends te openen en naar het Battle Pass gedeelte in de Store te gaan. Haal de Battle Pass voor 950 Apex Coins of haal de Battle Pass Bundel voor 2800 Apex Coins. Je krijgt nieuwe rewards elke keer dat je jouw Battle Pass levelt tijdens de Wild Frontier.

 

Battle Pass FAQ

 

Hoe koop ik de Battle Pass?

Je kunt de Battle Pass alleen in-game via de store kopen met Apex Coins. Start apex Legends op, ga naar het Battle Pass gedeelte en koop daat de Battle Pass. Als je Apex Coins moet aanschaffen, dan kan je dat ook via de store doen. 

 

Wat gebeurt er als ik de Battle Pass pas laat in het seizoen haal?

Je krijgt alle rewards tot en met jouw Battle Pass level (jouw huidig level voor het seizoen) met terugwerkende kracht!. Als je bijvoorbeel level 20 bent wanneer je de Battle Pass haalt, krijg je alle rewards voor elk level tot level 20, met drie speciale Battle Pass skins. 

 

Wanneer je de Battle Pass Bundel haalt, krijg je de rewards voor 25 levels met de levels die he al hebt bereikt. Als je dus level 20 bent in het seizoen wanneer je de Battle Pass Bundel haalt, krijg je all rewards tot en met level 45 en de drie speciale Battle Pass Skins. 

 

 

Kan ik blijven de Season 1 Battle Pass blijven levelen nadat het seizoen voorbij is? 

Nee, de rewards die beschikbaar zijn in seizoen 1 kunnen alleen verdiend worden totdat het seizoen voorbij is. Nadat het seizoen voorbij is, kan je geen nieuwe Wild Frontier content meer verdienen. 

 

Behoud ik mijn spullen wanneer het seizoen voorbij is?

Ja! Je behoudt elke Battle Pass reward die je unlocked hebt nadat het seizoen voorbij is.

 

Wat als ik de Battle pass niet haal, kan ik dan nog steeds gratis rewards krijgen?

Yup, zelfs wanneer je de Battle Pass niet haal, kan je de volgende items gratis verdienen: 

  • 1 Wild Frontier Legend skin
  • 5 Apex Packs
  • 18 Wild Frontier stat trackers

Als ik de Battle Pass aanschaf, kan ik dan ook gratis rewards krijgen?

Ja, iedereen kan de gratis rewards verdienen. 

 
Klik op de volgende link voor meer informatie: https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/battle-pass
Jason.png
Bericht 1 van 2 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Apex Legends - Season 1 Battle Pass

EA SPORTS FC Team

Als aanvulling hierop, ontmoet Octane!

 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (752 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help