Account wisselen

door RENZookeee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Account wisselen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Goedeavond 

Een vriend van mij speelt al een tijd geen fifa meer ik had even een pauze genomen van het spel en ik heb alles ingeleverd. Mijn vraag is of het mogelijk is dat ik via zijn orgin account kan spelen op mijn ps?

 

Mvg 

Renzo

 

Aangepast door EA_Neil. Het is beter niet jouw volledige naam te posten op een publiekelijk forum.

Bericht 1 van 3 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Account wisselen

★★★★★ Expert
Het delen van accounts wordt afgeraden, omdat er nadelige gevolgen hierop kunnen komen, als tegen de voorwaarden zijn, @RENZookeee.
Producten en diensten voor PC verschillen met die van de spelconsole.
Wil je het spel graag spelen, dan zal je het moeten kopen.
De productcodes en dergelijke zijn slechts eenmalig te gebruiken.

In het openbaar als online je persoonlijke gegevens vermelden blijft een slecht idee. Dit is een forum.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (522 Weergaven)

Alle reacties

Re: Account wisselen

★★★★★ Expert
Het delen van accounts wordt afgeraden, omdat er nadelige gevolgen hierop kunnen komen, als tegen de voorwaarden zijn, @RENZookeee.
Producten en diensten voor PC verschillen met die van de spelconsole.
Wil je het spel graag spelen, dan zal je het moeten kopen.
De productcodes en dergelijke zijn slechts eenmalig te gebruiken.

In het openbaar als online je persoonlijke gegevens vermelden blijft een slecht idee. Dit is een forum.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (523 Weergaven)

Re: Account wisselen

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @RENZookeee ,

 

Zoals @RealSimmor0 al aan gaf ondersteunen wij het delen van accounts niet omdat dit tegen onze voorwaarden is. Als het gaat om voortgang tussen platformen dan wordt de voortgang van Fifa 21 op de PC (Origin) niet gedeeld met die op de Playstation (4/5).

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help