Re: Aanmelden om spel te kunnen spelen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Aanmelden om spel te kunnen spelen

★★★ Apprentice

Ik heb nooit een dvd gehad. Ik had het via de website van ea gekocht en toen gedownload. Ik weet niet meer of het toen ook Origin heette. Ik heb mijn oude computers niet meer. Dus ik kan dit niet op de andere computers doen.

Bericht 11 van 12 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanmelden om spel te kunnen spelen

EA SPORTS FC Team

Ik ben alle opties nogmaals nagelopen en het is voor ons niet mogelijk om dit op te lossen. De enige manier om weer terug in het spel te komen is door de codes te verwijderen van de oude pc's op de manier die in het artikel staat, aangezien je geen toegang meer hebt tot deze PC's, gaat het niet lukken Frown

 

Een ander probleem is dat we vanuit onze kan deze code niet kunnen verversen of je een nieuwe code kunnen geven. Ik heb met andere teams binnen EA gecontroleerd om te zien of we alsnog codes kunnen aanmaken/verversen, maar dit is niet mogelijk.

 

Voor nu raad ik je aan dat je contact opneemt met onze helpdesk om de vervolgstappen te bespreken.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 12 van 12 (683 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help