Re: 400.000 coins verdwenen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

400.000 coins verdwenen

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb al eens contact gehad over account van mijn zoontje dat er voor de 2e keer FIFA Coins zijn verdwenen. Dit keer 400.000. Er is niemand anders die op account in kan loggen. Echter ze zijn wel weg. Echter krijg ik te horen dat het pech is. Vind dit niet terecht. Eerste keer ging het om 100.000 punten, nu weer 400.000 punten. Met zijn verjaardag heeft hij meer dan 250 aan FIFA kaarten gekocht en uiteindelijk lijkt het allemaal geldklopperij omdat coins verdwijnen en je dan maar pech hebt. Teleurgesteld kind. Hoe kunnen we dit oplossen. Kan nl niet dat er 400.000 punten verdwijnen

Bericht 1 van 12 (2.950 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: 400.000 coins verdwenen

EA SPORTS FC Team

Ik dat geval kan je het beste contact opnemen met onze helpdesk om na te gaan wat er met de speler gebeurd is. 

 

Via het forum kan ik dit niet voor je nakijken aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat en deze kan ik niet zomaar publiekelijk online gooien Wink

 

De helpdesk is te bereiken via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 12 van 12 (1.633 Weergaven)

Alle reacties

Re: 400.000 coins verdwenen

★★★★★ Novice

ik had precies hetzelfde er is een hacker geweest en die had via mijn account coins overgezet en toen is mijn account verwijderd voor coin distrubitie

Bericht 2 van 12 (2.913 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

★★★★★ Novice

en ik had ook nog 250 euro aan FIFA points gekocht

Bericht 3 van 12 (2.912 Weergaven)

Re: 400.000 coins verdwenen

EA SPORTS FC Team

Beste @Frodje40,

 

Welkom op het forum.

 

Ik heb het nog even gecontroleerd en de informatie die je hebt gekregen van onze helpdesk is inderdaad correct. 

 

Coins (munten) kunnen niet zomaar van een account verdwijnen. Je kunt de coins uitgeven om spullen op de transfermarkt te kopen, packs te openen etc. Wanneer de regels worden overtreden kunnen er sancties volgen waarmee de coins van het account worden gehaald. Een andere mogelijkheid is dat een ander persoon het account heeft overgenomen of dat er ingelogd is met het verkeerde account. 

 

Volgens de helpdesk was er niets vreemds met het account gebeurd. Weet je zeker dat jullie het juiste account hebben doorgegeven?

Jason.png
Bericht 4 van 12 (2.911 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

EA SPORTS FC Team

@Reinders1968

 

In jouw bericht gaf je aan dat je zelf coins had gegeven aan een vriend, dit is een overtreding van onze regels waardoor de club werd verwijderd.

Jason.png
Bericht 5 van 12 (2.906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

★★★★★ Novice
maar ik heb toenet alles nog is nagecheckt met mn broer en hij zei dat hij het niet had gedaan en ik maakte een typfout maar ik bedoelde een hacker
Bericht 6 van 12 (2.904 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

★ Guide
Zelfde probleem. EA blijft volhouden dat het terecht blijft. Maar goed het blijft moeilijk voor hun om dat te beoordelen helaas. Wat wel jammer is, is dat ik sindsdien geen goede speler meer uit een pakketje heb gekregen. Maar dat is misschien maar beter ook, straks worden mijn coins weer afgepakt.
Bericht 7 van 12 (2.895 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

EA SPORTS FC Team

@indopower56,

 

Ons Term of Service Team kan exact onderzoeken wat er gebeurt is op jouw account, je kunt dit laten onderzoeken door het web-formulier in te vullen op help.ea.com.

 

Mijn geluk met packs is ook niet altijd het beste, de spelers die je uit packs krijgt zijn compleet willekeurig en dit heeft niets te maken met sancties. 

Jason.png
Bericht 8 van 12 (2.875 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

★★★ Newbie
hallo indo,
vanochtend toen ik in logde op de webapp waren al mijn coins verdwenen (1,460,000 miljoen coins) ik heb het formulier ingevuld en er wordt binnen 72 uur contact met mij opgenomen.
Mijn vraag is kan je mij wat meer vertellen hoe dit gebeurd zou kunnen zijn en of ik mijn coins weer terug kan krijgen waar ik wel op hoop.

mvg Mike
Bericht 9 van 12 (2.759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 400.000 coins verdwenen

EA SPORTS FC Team

Hey @mike123456789i,

 

Het kan meerdere oorzaken hebben, of er zit iemand op jouw account (neem contact op met de helpdesk) of je hebt een mail van ons ontvangen nadat de regels overtreden waren. In dat geval moet je contact opnemen met ons ToS team. 

Jason.png
Bericht 10 van 12 (2.745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help