Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

door Woodah1988
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

★★★ Novice

Ik heb voor het tweede gedeelte van de icon swaps de laatste tien spelers vrijgespeeld. Nu wil ik die inzetten voor de base/mid icon SBC echter kwam ik er bij het inleveren van de spelers achter dat ik er maar 9 heb ontvangen.

kan dit ergens nagekeken worden. Heb die 10e echt nodig voor de optie waarvoor ik gespeeld/gespaard heb 

Bericht 1 van 7 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

★★★ Novice
@EA_Neil Heb ze gister nogmaals gesproken via de chat. Schijnt dat hij inderdaad in een SBC terecht is gekomen. Dit hebben zij terug kunnen zien. Ik zelf ben me daar niet van bewust geweest en kan het ook nauwelijks geloven, maar zal er waarschijnlijk toch doorheen geslipt zijn. Even flink balen, maar niets meer aan te doen! In ieder geval bedankt voor het meedenken en de reacties! Ik heb ze nu maar gebruikt voor een base icon SBC en de topper Cech (86) gekregen 🙃😅

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (725 Weergaven)

Alle reacties

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

Community Manager (retired)

Hey @Woodah1988 ,

 

Sorry om te horen dat het lijkt alsof je de 10de speler mist. Kan inderdaad goed zijn te controleren of je ze inderdaad allemaal. Bedankt voor de suggestie @mack08rtg  !

 

We kunnen ze helaas niet voor je controleren via het forum of zien of je ze inderdaad allemaal gedaan hebt dus mochten ze wel zichtbaar zijn daar en je mist ze alsnog en hebt geen in een SBC gestopt dan wil ik je aanraden even contact te zoeken met onze helpdesk via chat of social media.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je in contact komt met chat:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 7 (752 Weergaven)

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

★★★ Novice

Bedankt voor je reactie. Heb ze inderdaad alle 10 behaald maar dus maar 9 in de club. Inmiddels contact gehad met EA via de chat en zij gaven aan dat het een synchronisatie probleem kon zijn. Moest binnen 24 uur opgelost zijn zeide ze zaterdag maar nog steeds geen 10. Ik wacht dat even af en anders komt ik weer terug bij ze voor deze case!

Bericht 3 van 7 (737 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

★★★ Novice

Bedankt voor je reactie. Heb ze inderdaad alle 10 behaald maar dus maar 9 in de club. Ook niets in een SBC gestopt.

 

Inmiddels contact gehad met EA via de chat en zij gaven aan dat het een synchronisatie probleem kon zijn. Moest binnen 24 uur opgelost zijn zeide ze zaterdag maar nog steeds geen 10. Ik wacht dat even af en anders komt ik weer terug bij ze voor deze case!

Bericht 4 van 7 (736 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

Community Manager (retired)
@Woodah1988

Laat het ons weten. Als je de speler al eens in je club gezien hebt en nu niet dan klinkt het meer alsof hij al ergens in een SBC is gestopt of gesnel-verkocht is.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 7 (732 Weergaven)

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

★★★ Novice
@EA_Neil Heb ze gister nogmaals gesproken via de chat. Schijnt dat hij inderdaad in een SBC terecht is gekomen. Dit hebben zij terug kunnen zien. Ik zelf ben me daar niet van bewust geweest en kan het ook nauwelijks geloven, maar zal er waarschijnlijk toch doorheen geslipt zijn. Even flink balen, maar niets meer aan te doen! In ieder geval bedankt voor het meedenken en de reacties! Ik heb ze nu maar gebruikt voor een base icon SBC en de topper Cech (86) gekregen 🙃😅
Bericht 6 van 7 (726 Weergaven)

Re: 10 icon swaps vrijgespeeld maar zie er maar 9 in de club

Community Manager (retired)
@Woodah1988

Vaak gebeurt dit niet met opzet en gebeurt het door de automatische filter en invuller te gebruiken voor SCB's. Die zet nog wel eens spelers erin die hij denkt dat het beste zijn en houdt niet in de gaten dat de icon swaps voor icon swaps zijn en dus meer waarde hebben dan andere spelers met gelijkwaardige statistieken.

Goed in de gaten houden en dubbel checken zodat het niet weer kan gebeuren inderdaad Frown

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (723 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help