Re: packluck

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

packluck

★★ Guide

Ea,

Heb het al vaker aangekaart, maar wordt gek van de spelers die uit de pakketten komen.

Ik heb zojuist een 20x84+ pakket geopend. Hierin zitten 14!!! 84 speler, 1 85, 4x86 en 1 special Kubo, ook 86.

Nu zijn er zoveel kaarten te krijgen en dan pack ik dit. Belachelijk.

Natuurlijk zeggen jullie dat iedereen evenveel kansen heeft, nou, ik geloof er niks van.

Bijgevoegd het bewijs.

Bericht 1 van 6 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Community Manager
Hey @mjc7180,

Ik begrijp dat het heel vervelend is als je geen goede items en spelers krijgt uit de packs. Ik kan je vertellen dat het percentage per pack geldt. Het openen van meerdere packs zal hier geen invloed op hebben.

Graag wil ik de volgende link met je delen over de Pakketwarschijnlijkheden in FIFA:
https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fifa-pack-probabilities.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (256 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hey @mjc7180,

Ik begrijp dat het heel vervelend is als je geen goede items en spelers krijgt uit de packs. Ik kan je vertellen dat het percentage per pack geldt. Het openen van meerdere packs zal hier geen invloed op hebben.

Graag wil ik de volgende link met je delen over de Pakketwarschijnlijkheden in FIFA:
https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fifa-pack-probabilities.
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 6 (257 Weergaven)

★★ Guide
@EA_Leeuw yep, standaard antwoord. Sluit het onderwerp maar....
Bericht 3 van 6 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@mjc7180, vervelend hè. Maar helaas kunnen we het niet mooier maken.

Als er iets anders zou bestaan dan wat we elke keer proberen door te geven aan de spelers, dan zouden we dat natuurlijk doen. Maar dat is het probleem nou; 'packluck', de term die veel spelers gebruiken om een soort speciaal account geluk te beschrijven, bestaat niet.

EA_LeeuwAHQ

Bericht 4 van 6 (246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Guide
@EA_Leeuw snap dat je het niet mooier kunt maken. Ik zal niet overdrijven, maar speel FUT sinds 2018. De enige keer dat ik geluk had, was 2 jaar geleden, toen kreeg ik Messi. Maar dat was net voordat de nieuwe fifa uitkwam, dus toen had iedereen hem al. Vind het gewoon gek dat als je 20x een 84+ speler kunt krijgen, de hoogste een 86 is. Het is ook geen kritiek naar jou of EA, maar als je "iedereen" hoge spelers uit dit pakketje ziet pakken, is het best frustrerend.
Bericht 5 van 6 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@mjc7180, ik snap het. Natuurlijk is het ook zo dat alle content creators alleen maar hun beste dingen laten zien, snippets van hun gameplay, waarna ze alles monteren om het een mooi geheel te laten lijken. Dus laat je niet gek maken. Wink
EA_LeeuwAHQ

Bericht 6 van 6 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help